KING ICT UVEO NOVI SUSTAV ZA PRAĆENJE KVAROVA


Vrsta objave: Novi proizvod/usluga



Zagreb, lipanj 2008. - Tvrtka KING ICT,  jedan od najvećih regionalnih sistem integratora, uvela je  sustav za praćenje prijavljenih kvarova, problema i zahtjeva od strane korisnika CA Servicedesk.

 

Ovime je zaokružena usluga KING ICT-a, kao jedinog sistem integratora na tržištu koji svojim korisnicima pruža usluge od konzaltinga, preko dizajniranja softverskih rješenja, implementacije, edukacije, zaštite pa do neprekidne podrške.

Osnovna usluga koju Service Desk pruža je usluga prijave kvara te  pomoć korisnicima pri otklanjanju kvarova. Korisnici s bilo kakvim zastojem u svom poslovnom procesu pri prijavi kvara mogu dobiti informacije kako najbrže nastaviti rad unatoč trenutnim tehnološkim problemima;  o uzrocima zastoja; statusu problema; fazi popravka kvara te informacije o bilo kojoj drugoj usluzi, proizvodu ili rješenju. U trenutku prijave kvara putem CA Servicedesk aplikacije djelatnici pozivnog centra dijagnosticiraju kvar i putem definiranih procedura rješavaju kvar poštujući SLA (service level agreement) ugovorne parametre. Agenti pozivnog centra prosljeđuju poziv ostalim odjelima ili sektorima unutar KING ICT-a koji su zaduženi za izlazak na teren i otklanjanje kvarova te se na taj način najbrže pomažu  korisniku. Operateri pozivnog centra pomažu korisnicima u područjima osnovnog korištenja osobnog računala, korištenja osnovnih i naprednih funkcija MS Windows operacijskih sustava, standardnih aplikativnih paketa MS Offica, kvarova perifernih uređaja kao što su pisači, skeneri, bar kod čitači i drugi uređaji, ali i kod najzahtjevnijih poslovnih rješenja koje je isporučio KING ICT.

 

CA Servicedesk je poslovna aplikacija koja je napravljena prema najboljoj svjetskoj metodologiji - ITIL  predstavlja centralno mjesto komunikacije s korisnicima. Servicedesk je također vlasnik Incident Management procesa na način da aktivno sudjeluje i prati rješavanje prijavljenih korisničkih problema kako bi sve bilo u okvirima obaveza. Instalacija aplikacije u KING ICT-u je povezana s isporučenom opremom i uslugama prema kupcima koji su zavedeni u poslovnim aplikacijama KING ICT-a. Tako je svaki kupac povezan sa svojom imovinom (asset) te sa svim SLA parametrima koji su dogovoreni ugovorima.

„Prilikom implementacije ovog sustava vodili smo se željom za što boljom uslugom prema kupcu i zahtjevima naših kupaca. Ovo rješenje poboljšava i ubrzava uslugu analitičara službe za potporu korisnicima kroz samoposluživanje, automatizaciju usluga te integraciju službe za upravljanje korisničkim zahtjevima cjelokupne organizacije. Ovo rješenje pojednostavljuje i automatizira procese koji su potrebni da bi se omogućila uspješna dostava i upravljanje korisničkim zahtjevima"  naglasio je Haris Elezović, voditelj Sektora IT podrške KING ICT-a.  

 

Za sve ostale informacije možete se obratiti na broj telefona 01 30 33 523, ili e-mail: gordana.beukovic@king-ict.hr




Kontakt:

Gordana Beuković
01 3033 523





www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600