HUOJ predstavio knjigu o internim komunikacijama - „Korporativni razgovori: vodič za uvođenje učinkovite i prikladne interne komunikacije“ Shela Holtza


Vrsta objave: Novi proizvod/usluga



Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) predstavila je novo izdanje svoje biblioteke PRint: „Korporativni razgovori: vodič za uvođenje učinkovite i prikladne interne komunikacije" uglednog američkog stručnjaka Shela Holtza. Ovo je prva knjiga o internoj komunikaciji na hrvatskom jeziku a predstavila ju je Dubravka Jusić, predsjednica HUOJ-a. U sklopu predstavljanja knjige u predvorju Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu organizirani su i prigodna izložba internih glasila hrvatskih tvrtki i ustanova, te okrugli stol o važnosti interne komunikacije.


Autor Shel Holtz američki je stručnjak koji ima 30-godišnje iskustvo u upravljanju komunikacijama, korporativnim odnosima s javnostima, financijskim komunikacijama, strateškom planiranju komunikacija i upravljanju promjenama. Tvrdi da organizacije koje dobro komuniciraju sa zaposlenima jačaju profitabilnost, privlače i zadržavaju bolje zaposlenike, kao i kupce ili korisnike svojih usluga te jačaju svoj ugled. Bez strateški upravljane komunikacije sa zaposlenima poslovni rezultati trpe.

Knjiga je napisana kao vodič za uvođenje učinkovite i interne komunikacije za prenošenje ključnih internih poruka. Pisana je razumljivim jezikom i stilom te sadrži mnoštvo praktičnih savjeta kako povezati interne komunikacije s ostvarenjem poslovne strategije i ciljeva organizacije.


Pokriva teme vezane za upravljanje ljudskim resursima, poslovno komuniciranje, pravnu i neformalnu komunikaciju, kako komunicirati loše vijesti, kako upravljati komunikacijom među zaposlenicima i mjeriti njezin utjecaj. Knjigu su uredili mr.sc. Boris Hajoš i mr.sc. Božo Skoko, ima 264 stranice, njezina cijena je 130 kn, a može se naručiti putem web stranica Udruge:
www.huoj.hr


O autoru

Shel Holtz poznati je konzultant u području on-line komunikacija i organizaciji strateških komunikacija koji savjetuje tvrtke poput: PepsiCo, CIGNA, AT&T, IBM Global Services, Sears, Kimberly Clark, BellSouth, John Deere, Deloitte & Touche, General Mills, Prudential, Rockwell, Allstate Insurance, Monsanto i dr.. Profesionalni su mu interesi dizajniranje i usklađivanje strateških i internih komunikacija s ciljem postizanja mjerljivih rezultata povezanih sa strategijom organizacije. Prije osnivanja svoje tvrtke radio je kao voditelj komunikacija u tvrtkama Alexander i Alexander, farmaceutskoj kompaniji Allergan, Mattelu i Transamerica Financial Corporation. Dobitnik je brojnih strukovnih nagrada Međunarodne udruge poslovnih komunikatora – IABC-a.


mr.sc. Boris Hajoš, tajnik

Hrvatska udruga za odnose s javnošću

Croatian Public Relations Association

Perkovčeva 2

HR-10000 Zagreb

Croatia

 

Tel: + 385 (0)98 475 565

mail: boris.hajos@huoj.hr

www.huoj.hr





www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600