Vrsta objave: Širenje poslovanja
Dalmacijavino širi maloprodajnu mrežu otvaranjem trgovina na dnu Križeve, na Kmanu i u P.I.Čajkovskog, osvježava promociju aktiviranjem facebook stranice, a razvija ponudu pokretanjem proizvodnje Pipi tonic water i Pipi bitter lemon.
Nove informacije koje pristižu iz Dalmacijavina, potvrda su kako se i u iznimno teškim gospodarskim vremenima može stabilno poslovati, pa i uvoditi određena unapređenja u poslovanje. Nakon ponovnog pokretanja proizvodnje započete još prošlog ljeta i podizanja popularnosti svima znane narančade Pipi, uslijedile su prve nagrade za proizvode iz programa alkoholnih pića i vina na prošlogodišnjoj Sabatini, a sve je zaokruženo dobivanjem carinskog broja s ciljem ponovnog pokretanja izvoza. Dok vrijednost Dalmacijavina i robnih marki koje se proizvode u pogonima u Sjevernoj luci raste, djelatnici i stečajni upravitelj mjesecima rade na ponovnom razvoju mreže vlastitih diskontnih prodavaonica, kako bi i sami osigurali dio prihoda za troškove poslovanja, ali i osigurali radna mjesta za dio svojih kolega. Simpatična trgovina u obliku bačve postavljena u trajektnoj luci prošlog ljeta, svojim prodajnim rezultatima ukazala im je kojim putem krenuti.
Danas su otvorene i dvije nove diskontne trgovina proizvoda Dalmacijavina, a za dobivanje tih malih, ali iznimno dobro pozicioniranih prodajnih prostora, zahvaliti se može i splitskoj gradskoj vlasti, čije razumijevanje za potrebe Dalmacijavina nije izostalo. Prvi diskont nalazi se na dnu Križeve ulice, preko puta zapadnog izlaza s Prokurativa, a drugi u Šibenskoj 3 na Kmanu.
Za nekoliko dana će biti otvorena i treća trgovina, u ulici P.I. Čajkovskog preko puta nekadašnje "studentske menze". Ova tri nova prodajna mjesta, pridružiti će se prije otvorenim diskontima na Blatinama i Skalicama, te onima u Sinju, Drnišu, Solinu, Kaštel starom, Jelsi, Starom Gradu na Hvaru i u samom mjestu Hvaru.
Dobre vijesti stižu i iz proizvodnih pogona Dalmacijavina. Za nekoliko dana legendarnoj Pipi i crvenoj narančadi Orela, pridružiti će se i Pipi bitter lemon, te Pipi tonic water. Znajući kolika je povezanost ljudi u Dalmaciji s brendovima Dalmacijavina, za očekivati je kako ni konzumacija ovih napitaka, pogotovo u raznim mixevima neće izostati. Za kraj treba spomenuti kako je prateći svjetske trendove, Dalmacijavino od prije nekoliko dana sa svojom službenom stranicom prisutno i na Facebooku, a sve u želji da bude u stalnom kontaktu sa konzumentima svojih proizvoda, bez čije bi potpore ove dobre vijesti zasigurno izostale.
Vrlo je važno što se sve navedene aktivnosti pa i one promotivne, realiziraju uz minimalna ulaganja , što ne umanjuje uspjeh, ali doprinosi stabilnosti procesa očuvanja radnih mjesta i samog Dalmacijavina d.d. u stečaju, do trenutka ulaska dugoročnih investitora.
Kontakt za dodatne informacije :
direktorica prodaje
Dalmacijavino d.d. u stečaju
Nila Peroš
gsm 0914033337
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600