Vrsta objave: Rezultati poslovanja
Grupa Podravka u prvom kvartalu 2008. godine povećala prihode za 67 milijuna kuna
· Prodaja Grupe Podravka u prvom kvartalu iznosila je 784 milijuna kuna što predstavlja rast od 9%
· Na domaćem tržištu ostvaren je rast prihoda od prodaje u iznosu od 6%, a na inozemnim tržištima 14%
· Strateško poslovno područje (SPP) Prehrana i pića ostvarilo je rast prodaje od 9% dok je SPP Farmaceutika porasla za 10%
· Prodaja Podravka marki iznosila je 552 milijuna kuna i predstavlja rast od 17%
· Neto dobit Grupe Podravka za prvi kvartal iznosi 16 milijuna kuna što predstavlja rast od 6%
Inozemna tržišta Grupe Podravka ostvarila su prihode od prodaje u iznosu od 382 milijuna kuna što predstavlja rast od 14%. Najveći rast ukupne prodaje ostvaren je na tržištu srednje Europe čemu najviše pridonosi rast prodaje SPP Prehrana i pića od 21%. Prodaja SPP Prehrana i pića zabilježila je na inozemnim tržištima, pod utjecajem rasta prodaje Podravka marki, rast od 13%. Najveći rast Podravka marki ostvaren je na tržištu jugoistočne Europe (18%) te na tržištu srednje Europe (17%). Najveći inozemni rast prodaje SPP Farmaceutike ostvaren je na tržištu Bosne i Hercegovine (75%) i to prvenstveno prodajom lijekova iz skupine srce i krvožilni sustav te skupine živčani sustav.
Sektor za korporativne komunikacije
A. Starčevića 32
HR - 48000 Koprivnica
tel. 048 651 695
fax. 048 622 008
www.podravka.com
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600