Huawei u 2012. povecao prihode i ulaganje u istrazivanje i razvoj


Vrsta objave: Rezultati poslovanja



 

VODEĆI GLOBALNI PRUŽATELJ ICT RJEŠENJA POVEĆAO ULAGANJE U ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ NA 29,9 MILIJARDI JUANA

Huawei u 2012. ostvario prihod od 220,2 milijardi juana

 

Huawei Device zabilježio 48,4 milijarde juana prihoda zahvaljujući stalnom rastu na razvijenim tržištima, uključujući Europu i Japan

 

 

 Huawei je u 2012. godini ostvario 220,2 milijarde juana prihoda od prodaje što je osam posto više u odnosu na 2011. i neto dobit od 15,4 milijarde juana, odnosno 33 posto više nego 2011. godine. Tvrtka je ostvarila rast u 2012. godini zahvaljujući usmjerenju na potrebe i vrijednosti za korisnike te dinamičnijem upravljanju i povećanoj učinkovitosti poslovanja, naglasila je Cathy Meng, glavna direktorica za financije i istaknula da očekuje budući rast u ICT industriji.

 

Huawei, kao vodeći pružatelj ICT rješenja u svijetu, objavio je već sada očekivane financijske rezultate za 2012. godinu kako bi povećali transparentnost poslovanja, kao privatna tvrtka u vlasništvu zaposlenika. Cjeloviti rezultati za 2012. bit će objavljeni u godišnjem izvješću u travnju ove godine, a revidirat će ih tvrtka KPMG.

 

●                   Inzistiramo na strogoj kontroli općih i administrativnih (G&A) troškova te usmjeravamo aktivnosti i kapital na stalna poboljšanja kvalitete usluge i ispunjavanje zahtjeva korisnika. Ujedno, Huawei je nastavio sa započetim promjenama u upravljanju kompanijom, kombinirajući povećanje operativne učinkovitosti s programom integriranih financijskih usluga – rekla je C. Meng.

 

Stalna usmjerenost na inovacije za korisnike također je pozitivno utjecala na poslovne rezultate tvrtke. Huawei je tijekom proteklih 10 godina ukupno uložio oko 120 milijardi juana u istraživanje i razvoj (R&D), uključujući investiciju od 29,9 milijardi juana u 2012., što je više od 13 posto godišnjeg prihoda kompanije za 2012. godinu.

 

Huawei je strateški usmjeren na razvoj napredne mrežne komunikacijske infrastrukture, takozvani 'pipe'. Tvrtka ulaže u razvoj poslovnih jedinica Carrier Network, Enterprise i Consumer radi pružanja bržih i boljih informacijskih usluga korisnicima, u skladu s izazovima i mogućnostima u eri velike količine podataka. Huawei je ostvario oko 70 posto prihoda od pružanja usluga vodećim telekom operaterima, odnosno za njih 45 od Top50 u svijetu.

 

Jedan od ključnih faktora Huaweijevog uspjeha je povezanost individualnog interesa svakog zaposlenika s održivim razvojem tvrtke, što znači da svatko radi kako bi osigurao dugoročni uspjeh tvrtke. Vodstvo Huaweija cijeni vrijednosti integriteta i samodiscipline. Prihodi menadžmenta, od članova Uprave do ostalih menadžera, ograničeni su na njihovu plaću, bonuse i dividende od dionica s pravilima koja osiguravaju da nitko u kompaniji ne može iskoristiti svoju moć za osobne interese.

 

Tri poslovne jedinice tvrtke ostvarile su stabilan rast, u skladu s očekivanjima. Poslovna jedinica Carrier Network, kao jedinica s tradicionalno izvrsnim rezultatima, i dalje je lider u industriji s prihodima od prodaje od 160,3 milijarde juana. Consumer poslovna jedinica, odnosno Huawei Device je ostvario snažan rast u prodaji s 48,4 milijarde juana prihoda zahvaljujući stalnom rastu na razvijenim tržištima, uključujući Europu i Japan. Poslovna jedinica Enterprise nastavila je s razvojem portfelja i ugovorima te ostvarila 11,5 milijardi juana prihoda od prodaje.

 

Prihod od prodaje izvan Kine čini 66 posto ukupnih prihoda tvrtke. Tako je Huawei u regiji Azija-Pacifik ostvario 37,4 milijarde juana prihoda, prodaja u Europi, Srednjem Istoku i Africi doprinjela je s 77,4 milijarde juana, a u Sjevernoj i Južnoj Americi zabilježeno je 31,8 milijardi juana prihoda. U Kini, kao domaćem tržištu, tvrtka je ostvarila 73,6 milijardi juana prihoda.

 

Konvergencija mobilnog interneta, pametnih telefona te digitalnog i stvarnog svijeta donijet će stotinu puta više podataka u nadolazećim godinama što je veliki izazov, ali i neviđena prilika za razvoj ICT industrije. Huawei vjeruje da je infrastruktura s velikom propusnošću koja može prenijeti i procesirati masovni protok podataka, ključ za ove izazove i ujedno glavni pokretač rasta za Huawei u budućnosti.

 

Huawei očekuje da će nastaviti s rastom i u 2013. godini, odnosno povećanje ukupnog prihoda za 10 do 12 posto, zaključila je C. Meng.

 

O tvrtki Huawei:

Huawei je vodeći svjetski pružatelj telekom rješenja sa sjedištem u Kini. Stalnim inovacijama za korisnike, osigurali su ponudu za telekom mreže i globalne usluge te mobilne uređaje. Proizvodi i usluge prisutni su u 150 zemalja te ih koriste 45 od 50 svjetskih vodećih telekom operatera, odnosno trećina svjetske populacije. Huawei danas ima 140 tisuća zaposlenih, od čega 62 tisuće radi u odjelu za istraživanje i razvoj te je zato Huawei najveći R&D telekom dobavljač. Vizija Huaweija je obogatiti život komunikacijom. Korisnicima pomaže premostiti digitalnu podijeljenost i omogućava sudjelovanje u informacijskom dobu. Razvili su brojna zelena rješenja da bi smanjili korištenje energije i emisiju ugljika te doprinjeli održivom razvoju društva, gospodarstva i okoliša.  

 

Više informacija na www.huaweidevice.com i www.facebook.com/HuaweiDeviceCroatia

 

 

Kontakt:
Ružica Ilak Filipović

 

Maksima komunikacije
F. Račkoga 11, Zagreb
T: +385 (0)1 455 22 27
M: +385 (0) 91 1186 186

E: huawei@maksima.hr

E: press@maksima.hr

 

 

 




www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600