Vrsta objave: Rezultati poslovanja
Zurich. Chevrolet je 2012. godine u Zapadnoj i Srednjoj Europi[i] prodao 194 650[ii] automobila, čime je postignut najbolji udio ove tvrtke na tržištu svih vremena od 1,28%.
Chevrolet je zabilježio rast udjela na sedam od svojih deset najboljih tržišta u Zapadnoj i Srednjoj Europi u usporedbi s 2011. godinom. U pet je država 2012. postignut rekordni tržišni udio: Austriji (1,25% tržišta), Estoniji (1,80%), Francuskoj (1,06%), Njemačkoj (0,87%) i Poljskoj (3,18%).
"Usprkos izazovnoj situaciji na europskom tržištu 2012. uspjeli smo povećati naš tržišni udio i četvrtu godinu zaredom te smo zadržali viši udio maloprodaje u usporedbi s ostatkom branše“, rekla je Susan Docherty, predsjednica i izvršna direktorica Chevrolet Europe. „Ovogodišnjim dolaskom novog Chevroletovog malog SUV-a Traxa, obnovljenih Sparka i Captive te nove Corvette Stingray u prodajne salone, 2013. će godina pružiti priliku za daljnji rast“, dodala je Docherty.
Chevroletov najbolje prodavani automobil u Zapadnoj i Srednjoj Europi bio je mali Chevrolet Aveo koji je prodan u 54 850 primjeraka. Miniautomobil Chevrolet Spark prodan je 47 640 puta i drži 4% tržišnog udjela, dok je Chevrolet Cruze, sada dostupan u popularnoj peterovratnoj i karavanskoj izvedbi, prodan u 40 550 primjeraka, pri čemu je četverovratna verzija ima 7% udjela. Cruze je Chevroletov globalno najbolje prodavani model – od predstavljanja 2009. godine prodan je u više od 1,9 milijuna primjeraka.
Velika je potražnja i za SUV-om Chevrolet Captivom i obiteljskim jednovolumenom Chevrolet Orlandom (oboje su sedmerosjedi): Captiva je prošle godine prodano 23 620, a Orlanda 23 270. Orlando je sada dostupan i s 1,4-litarskim turbo motorom. Legendarni sportski automobil Camaro, koji je vodeći u segmentu u SAD-u, u prvoj je punoj godini ponude u Europi prodan u 2160 primjeraka.
Ukupno je u Europi[iii] 2012. Chevrolet prodao rekordnih 541 760 vozila, osvojivši rekordni tržišni udio od 2,89%.
"Ponosni smo što je Chevrolet i u 2012. bio najprodavanija uvozna automobilska marka u Rusiji, i to šestu godinu zaredom, a na tom je tržištu prodano 205 040 automobila što predstavlja povećanje od 31 560 vozila i ukupan tržišni udio od 6,84%“, rekao je James Bovenzi, predsjednik i izvršni direktor GM-a Rusije i Zajednice Nezavisnih Država.
U Izraelu, koji je dio operacija Chevrolet Europe, prodano je u 2012. godini 8310[iv] automobila i kamiona.
O Chevroletu
Chevrolet je najveća svjetska marka General Motorsa koja godišnje proda gotovo pet milijuna vozila u više od 140 država. Četvrta je po veličini svjetska automobilska marka po prodaji i jedna od marki s najbržim rastom na svijetu. Chevroletovi su automobili spoj uzbudljivog dizajna, performansi, inovacija i praktičnosti te nude izvanrednu vrijednost za novac. Tvrtku je 1911. u SAD-u osnovao švicarski emigrant Louis Chevrolet pa je 2011. proslavila stogodišnjicu postojanja. Marka je ponovno predstavljena u Europi 2005. godine i trenutačno ima ukupno 2500 prodajnih i servisnih punktova u Zapadnoj i Srednjoj Europi. Chevroletova europska ponuda sastoji se od gradskog automobila Sparka, malog Avea u limuzinskoj i peterovratnoj izvedbi, kompaktnog Cruzea u limuzinskoj, peterovratnoj i karavanskoj verziji, obiteljskog jednovolumena Orlanda, SUV-a Captive, srednje velike limuzine Malibu, legendarnih sportskih automobila Camara i Corvette te Volta, električnog vozila s produljenim dosegom. Godine 2013. Chevrolet će predstaviti novi mali SUV Trax te novu Corvette Stingray. Dodatne informacije o Chevroletu potražite na web-mjestima www.chevroleteurope.com ili media.chevroleteurope.com.
Kontakti:
Danijela Kasunić Jasna Stilinović
Chevrolet PR Specialist Chevrolet PR Manager
tel: +38515580933 tel: +38515580924
mob: +385996116633 mob: +385996116624
danijela.kasunic@gm.com jasna.stilinovic@gm.com
[i] Zapadna i Srednja Europa sastoje se od 37 trišta: EU27 plus Albanija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Makedonija, Srbija, Crna Gora, Norveška, Švicarska, Turska i “ostala Europa” (Andora, Island).
[ii] Preliminarni broj registriranih vozila, ukupno tržište vozila (osobni automobili i laka komercijalna vozila).
[iii] Cjelokupna Europa sastoji se od 42 tržišta: Zapadna i Srednja Europa, Rusija, Ukrajina, Uzbekistan, Kazahstan i ostale države članice Zajednice Nezavisnih Država
[iv] Broj prodanih vozila u Izraelu nije uvršten u ukupan broj prodanih vozila Chevrolet Europe.
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600