Vrsta objave: Ostalo
Trideset i tri mlade i ambiciozne žene dobile su jučer jedinstvenu priliku vidjeti kako izgleda radni dan u A.T. Kearneyu i Francku, upoznati se s ljudima koji u tim kompanijama rade te se sukladno interesima uključiti u proces zapošljavanja u jednoj od ove dvije kompanije. Omogućilo im je to događanje Na kavu s A.T. Kearneyem koje je organizirala globalna konzultantska kuća A.T. Kearney u suradnji s Franckom, jednim od najuspješnijih hrvatskih proizvođača prehrambenih proizvoda, s ciljem upoznavanja potencijalnih kandidatkinja iz Hrvatske i Slovenije koje bi željele raditi u konzultantskoj industriji, kao i industriji robe široke potrošnje.
S obzirom na poražavajuće rezultate o zastupljenosti žena u poslovnom svijetu te kao kompanija u tipično muškoj industriji, A.T. Kearney je pokrenuo projekt Ženske inicijative kako bi potaknuo zapošljavanje žena s ciljem dostizanja brojke od 40 posto žena u kompaniji na svim razinama. Čitav projekt Ženske inicijative u Jugoistočnoj Europi vodi Melanie Seier Larsen, koja je ujedno i jedna od rijetkih visoko pozicioniranih žena u ovoj industriji. Naime, studije su pokazale kako tvrtke s većim udjelom žena u top menadžmentu ostvaruju bolje rezultate od onih u čijem su top menadžmentu isključivo muškarci. Ipak, usprkos spomenutim pokazateljima žene i dalje uspijevaju uspješno konkurirati isključivo na nižim pozicijama, dok na rukovodećima i dalje dominiraju muškarci. Primjerice, ove godine, samo 19 vodećih Fortune 500 kompanija ima ženu predsjednicu uprave, što je zapravo do sada rekordna brojka.
„Raznolikost u timu, iako zna biti i izazov, često donosi odlične rezultate poput višeg stupnja inovativnosti, veće pripadnosti tvrtki, manje fluktuacije te posljedično boljih poslovnih rezultata. Tvrtke koje to znaju prepoznati, služe se različitim načinima kako tu raznolikost iskoristiti i povećati. Obzirom da priroda našeg posla zahtjeva raznolike timove i inovativne pristupe koje takvi timovi donose, A.T. Kearneyeva Ženska inicijativa je posvećena zapošljavanju, promicanju i podržavanju žena unutar tvrtke, s ambicioznim ciljem od 40 posto žena u tvrtki. Već drugu godinu za redom organiziramo dan posvećen upoznavanju talentiranih mladih dama s radom u poslovnom savjetovanju u našoj tvrtki te onim najboljima nudimo mogućnost zapošljavanja nakon prolaska kroz standardni proces zapošljavanja. Ovakva inovativna metoda zapošljavanja pomaže nam pronaći najbolje kandidatkinje, a ujedno se borimo protiv i percepcije kako je riječ o isključivo muškom zanimanju pa se žene i ne prijavljuju na klasične natječaje,“ istaknula je Melanie Seier Larsen.
U Francku smatraju da su najbitnija karika u poslovanju svake tvrtke njezini zaposlenici te da se može napredovati samo ako se zapošljavaju oni najbolji, te ukoliko im se pruži prilika da razviju svoje kreativne potencijale. Raznolikost je u Francku prepoznata kao pozitivna karakteristika, no ujedno i kao područje na kojem se u Hrvatskoj još mora puno raditi. Ove godine Franck se po prvi puta odlučio uključiti u ovakav inovativni način privlačenja mladih i ambicioznih kandidatkinja te će najboljima među njima omogućiti sudjelovanje u svojim procesima zapošljavanja.
Iznimno nizak broj žena u poslovanju zabrinuo je i Europsku uniju koja je jasno pokazala kako je takvo stanje neprihvatljivo. Europska komisija je predložila uspostavljanje kvota od 40% za manje zastupljen spol (što u gotovo svim slučajevima znači žene) za neizvršne pozicije u upravnim i nadzornim odborima kompanija koje kotiraju na europskim burzama. U slučaju izvršnih pozicija, kompanije bi same definirale svoje ciljeve, kako se ne bi ograničavalo njihovo pravo na slobodno poslovanje. Kompanije s manje od 40%, morat će primjenjivati jasne i spolno neovisne standarde te odabirati kandidate na temelju njihovih kvalifikacija i sposobnosti. Mjere će biti privremene te će vrijediti do 2028. godine, kada se očekuje da ćemo dosegnuti spolnu izjednačenost. Obzirom da će Hrvatska vrlo brzo postati punopravna članica EU, to se odnosi i na nju, a za sada se gotovo ništa po tom pitanju ne čini. Projekt konzultantske kuće A.T. Kearney jedan je od prvih projekta tog tipa u regiji.
A.T. Kearney je globalni tim kolaborativnih partnera koji svojim klijentima isporučuju trenutni utjecaj i strategije za razvoj dugoročne, rastuće prednosti. Od 1926. godine A.T. Kearneyevi konzultanti su pouzdani savjetnici o temama koje su dio agende CEO-a vodećih svjetskih organizacija u svim glavnim industrijama i sektorima. A.T. Kearneyevi uredi nalaze se u većim poslovnim centrima u 39 zemalja diljem svijeta.
Franck d.d. je jedan od najuspješnijih hrvatskih proizvođača i izvoznika prehrambenih proizvoda s vodećom pozicijom u kategorijama kave, čaja i snackova. Od 1892., kroz kvalitetu svojih proizvoda proizvedenih tijekom generacija, Franck d.d. dokazuje svoju važnost i ozbiljnost kao kompanija, koristeći najnaprednije tehnologije prepoznate od strane kupaca tijekom godina. Franck d.d. je dobitnik brojnih nagrada za svoju izvrsnost koje su dokaz odlučnosti za nastavak prenošenja snage i vizije njegovih osnivača i u 21.stoljeću
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600