Filmska noć uz Chevrolet okupila holivudske velikane te učenike i studente kako bi stekli uvid u stvaranje filmova


Vrsta objave: Priznanja, nagrade i natječaji



 

 

Chevrolet je 19. listopada bio domaćin ekskluzivne holivudske manifestacije kojom je obilježio manje poznatu stranu svoje stoljetne povijesti: ulogu u američkom filmu i televiziji. Filmska noć uz Chevrolet okupila je vrhunska imena iz svijeta filma i biranu skupinu međunarodnih učenika i studenata te je pružila uvid u filmsku industriju i jedinstveno mjesto koje u njoj zauzima Chevrolet. Svečanosti su se održale u legendarnom studiju Paramount, a uključivale su panel raspravu o filmskoj industriji, svečanost dodjele nagrada za natječaj „Mladi Kreativni Chevrolet“ te tematski domjenak.

 

"Kultni brand Chevrolet već desetljećima igra veliku ulogu u američkoj filmskoj i televizijskoj industriji, a značajan je kako za popularnu kulturu tako i za svakodnevni život. Nema boljeg mjesta od Hollywooda za okupljanje nagrađenih filmskih stvaratelja i mladih talenata, radi poticanja inspiracije kreativnih vođa sutrašnjice“, rekla je Susan Docherty, predsjednica tvrtke Chevrolet Europe.

 

Ugledni panelisti

 

Filmska noć uz Chevrolet kretala se oko panel rasprave koja je za cilj imala publici pružiti autentičan uvid u današnje filmsko stvaralaštvo. Među uzvanicima bila je odabrana skupina međunarodnih učenika i studenata, kao i budući diplomci slavnih filmskih škola iz Los Angelesa.    

 

Sudionici panel rasprave neki su od najuspješnijih producenata i redatelja u filmskoj industriji (navedeni abecednim redom):

 

 

Rasprava je imala za cilj upoznati se s jednom od najlegendarnijih industrija te istražiti poslovni i kreativan vid filmskog stvaralaštva. Razgovori su se vodili oko sljedećih tema: utjecaj rastućega međunarodnog filmskog tržišta i novih tehnologija; uloga brandova i suradnja brandova u filmskoj produkciji; te glasovite karijere i putevi koje su odabrali sami panelisti, koji su odgovarali na pitanja iz publike.

 

Manifestacija namijenjena talentima u usponu

 

Sposobnost Chevroleta da organizira tako uglednu manifestaciju odraz je prisutnosti branda u holivudskim filmovima i njegova statusa ikone u američkoj popularnoj kulturi. Kako se automobili marke Chevrolet pojavljuju u nevjerojatnom broju popularnih filmova – od Repo Mana i Batmana do Transfomera i xXxa – Chevrolet je postao traženi partner za suradnju s vodećim holivudskim studijima.

 

Filmska noć uz Chevrolet pokazala je posvećenost branda današnjem Hollywoodu i kreativnim stručnjacima koji će ga voditi u budućnosti. Za goste pozvana je odabrana skupina učenika i studenata iz poznatih filmskih škola USC i UCLA, kao i pobjednici natječaja “ Mladi Kreativni Chevrolet (MKC) kojima su predana priznanja nakon panel rasprave.

 

MKC, europsko natjecanje u umjetnosti i dizajnu koje je Chevrolet pokrenuo 2007. godine, prepoznatljivo je po tome što naglasak stavlja na iskustvo iz stvarnoga svijeta i potiče izlaganje kreativnim zanimanjima. Natječaj MKC 2012. privukao je rekordan broj prijava u kategorijama moda, fotografija, video i vizualne umjetnosti iz 24 europske zemlje. Osim što su biti pozvani na Filmsku večer, pobjednici MKC-a sudjelovali su u poludnevnoj radionici u studiju za dizajn GM Advanced u sjevernom dijelu Hollywooda, gdje se dizajniraju automobili budućnosti.

 

Prostor za svečanost

 

Filmska noć uz Chevrolet zabavila je goste u klasičnome holivudskom stilu: dobrodošlica na crvenom tepihu, panel rasprava u povijesnom studiju Paramount te domjenak na filmskom setu koji prikazuje njujoršku ulicu.

 

Ovaj prostor bio je i mjesto održavanja izložbe slavnih automobila marke Chevrolet koji su nastupili na filmu i televiziji, poput: Bumblebeeja i Sideswipea iz Tranformera; kamioneta C-10 iz 1963. godine iz Sumrak sage (Twilight); i crvenog Camara iz filma Posljednja crta obrane (The Last Stand) s Arnoldom Schwarzeneggerom, koji bi se trebao pojaviti u kinima 2013. godine.

 

 

O Chevroletu

Chevrolet je najveći svjetski brand General Motorsa koji godišnje prodaje oko četiri milijuna vozila u više od 140 zemalja. Četvrti je po veličini svjetski automobilski brand kada se radi o prodaji i jedan je od najbrže rastućih brandova na svijetu. Chevroletovi automobili spajaju strast, privlačan dizajn i praktičnost te nude izvanrednu vrijednost za novac. Osnovan 1911. u Sjedinjenim Američkim Državama od strane švicarskog useljenika Louisa Chevroleta, ovaj brand je 2011. godine proslavio svoju stogodišnjicu postojanja. Godine 2005. Chevrolet je ponovno predstavljen i uveden na europsko tržište, na kojem ga zastupa ukupno 2.500 prodajnih i servisnih punktova u Zapadnoj i Srednjoj Europi. Chevroletov europski portfelj sačinjavaju gradski automobil Spark, mali Aveo i kompaktni Cruze, u limuzinskim i izvedbama s pet vrata, obiteljski jednovolumen Orlando, SUV Captiva, legendarni sportski automobili Camaro i Corvette te električni automobil s produljenim dosegom Volt. U 2012. Chevrolet će predstaviti karavansku izvedbu Cruzea i srednje veliku limuzinu Malibu. Više informacija o Chevroletu može se naći na web-stranicama www.chevroleteurope.com ili media.chevroleteurope.com.

 

 

Kontakti:

Danijela Kasunić                                   Jasna Stilinović

Chevrolet PR Specialist                          Chevrolet PR Manager

tel: +38515580933                               tel: +38515580924                     

mob: +385996116633                           mob: +385996116624

danijela.kasunic@gm.com                      jasna.stilinovic@gm.com

 



thumbnail

22.10.2012. » Slika 4.
download Chevy Film Night (2).jpg [729,57 KB]
thumbnail

22.10.2012. » Slika 3.
download Panelisti - producent I.Bryce; scenarist, redatelj i producent R. Cohen; redatelj F.G.Gray i producent J.Landau .jpg [820,80 KB]
thumbnail

22.10.2012. » Slika 2.
download Chevy Film Night (1).jpg [953,36 KB]
thumbnail

22.10.2012. » Slika 1.
download 2012 10 22 Dobitnici nagrada natječaja Mladi Kreativni Chevrolet 2012.jpg [810,30 KB]

www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600