Vrsta objave: Rezultati poslovanja
Zahvaljujući novim modelima, Chevrolet bilježi porast prodaje i udjela na 15 europskih tržišta
Zurich. U prvih devet mjeseci 2012. Chevrolet Europe prodao je u Srednjoj i Zapadnoj Europi ukupno 157 000[1] automobila, što predstavlja povećanje od 2,3% (3500 vozila) u odnosu na isto razdoblje prošle godine (2011.: 153 500 automobila), i to dok branša bilježi pad od 8%. Chevroletov je europski tržišni udio porastao 0,13% – na 1,34% – zahvaljujući porastu udjela u 19 europskih država. U Zapadnoj je Europi Chevrolet prodao 122 300 automobila, što je 3600 automobila više nego lani, odnosno 3,1%.
„U trenutnoj je gospodarskoj situaciji Chevrolet zabilježio rekordni udio i porast prodaje jer europski kupci sve više traže vrijednost za umjerenu cijenu. Kupci se okreću novim Chevroletovim modelima jer im nudimo ono što žele: privlačan dizajn i svu opremu koju žele po pristupačnoj cijeni. Ukratko, puno automobila za novac“, rekla je Susan Docherty, predsjednica Chevrolet Europe.
„Predstavljanjem čak deset novih modela u posljednjih osamnaest mjeseci i automobila poput Cruzea u karavanskoj izvedbi Chevrolet je doista postao snažan igrač na europskom tržištu“, dodala je Docherty.
Tri najvažnija Chevroletova tržišta u Zapadnoj i Srednjoj Europi i prodaja od siječnja do rujna 2012. | ||||
| Prodaja broj vozila | Usporedba s 2011. u prodanim vozilima | Usporedba s 2011. u postocima | Tržišni udio |
Italija | 24 960 | +420 | +1,7% | 2,11% |
Njemačka | 23 230 | +300 | +1,3% | 0,90% |
Francuska | 19 490 | +1670 | +9,4% | 1,11% |
Chevrolet u razdoblju od siječnja do rujna ove godine bilježi i svoj najbolji tržišni udio svih vremena, i to u sljedećih sedam zemalja: Poljskoj (3,37%), Sloveniji (2,91%), Turskoj (2,61%), Estoniji (1,75%), Austriji (1,27%), Francuskoj (1,11%) i Njemačkoj (0,90%).
U pet je zemalja postignuta najbolja prodaja svih vremena za Chevrolet u razdoblju od siječnja do rujna 2012.: Francuskoj (19 490 automobila), Nizozemskoj (8390 automobila), Poljskoj (8340 automobila), Austriji (3790 automobila) i Švicarskoj (2940 automobila).
U Izraelu[2] je u prvih devet mjeseci 2012. Chevrolet prodao 7200 vozila i zabilježio 4,26% tržišnog udjela.
Chevroletov je najprodavaniji model u Europi u prvih devet mjeseci 2012. godine gradski automobil Aveo, koji je prodan u 45 650 primjeraka. Slijedi ga mini Chevrolet Spark s 40 370 prodanih primjeraka. Chevrolet je, dalje, u Srednjoj i Zapadnoj Europi prodao 29 620 Cruzea (u limuzinskoj, karavanskoj i peterovratnoj izvedbi). Cruze je i dalje globalno najprodavaniji Chevroletov model i očekuje se da će njegova prodaja i dalje rasti, posebno zahvaljujući tome što je netom predstavljen karavan. Chevrolet je prodao i 18 950 SUV-ova Captiva i 18 780 jednovolumena Orlando. U Europi je prodano i 1800 sportskih automobila Chevrolet Camaro.
O Chevroletu
Chevrolet je najveći svjetski brand General Motorsa koji godišnje prodaje oko četiri milijuna vozila u više od 140 zemalja. Četvrti je po veličini svjetski automobilski brand kada se radi o prodaji i jedan je od najbrže rastućih brandova na svijetu. Chevroletovi automobili spajaju strast, privlačan dizajn i praktičnost te nude izvanrednu vrijednost za novac. Osnovan 1911. u Sjedinjenim Američkim Državama od strane švicarskog useljenika Louisa Chevroleta, ovaj brand je 2011. godine proslavio svoju stogodišnjicu postojanja. Godine 2005. Chevrolet je ponovno predstavljen i uveden na europsko tržište, na kojem ga zastupa ukupno 2.500 prodajnih i servisnih punktova u Zapadnoj i Srednjoj Europi. Chevroletov europski portfelj sačinjavaju gradski automobil Spark, mali Aveo i kompaktni Cruze, u limuzinskim i izvedbama s pet vrata, obiteljski jednovolumen Orlando, SUV Captiva, legendarni sportski automobili Camaro i Corvette te električni automobil s produljenim dosegom Volt. U 2012. Chevrolet će predstaviti karavansku izvedbu Cruzea i srednje veliku limuzinu Malibu. Više informacija o Chevroletu može se naći na web-stranicama www.chevroleteurope.com ili media.chevroleteurope.com.
Kontakti:
Danijela Kasunić Jasna Stilinović
Chevrolet PR Specialist Chevrolet PR Manager
tel: +38515580933 tel: +38515580924
mob: +385996116633 mob: +385996116624
danijela.kasunic@gm.com jasna.stilinovic@gm.com
[1] Preliminaran broj novoregistriranih vozila – ukupno tržište vozila (osobni automobili i laka komercijalna vozila).
[2] Izrael je dio operacija Chevrolet Europe, no nije uključen u ovdje navedene prodajne rezultate.
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600