Pobjednici natječaja Mladi Kreativni Chevrolet slavit će u Hollywoodu


Vrsta objave: Priznanja, nagrade i natječaji



Pobjednici natječaja Mladi Kreativni Chevrolet slavit će u Hollywoodu

 

 

 

Zurich. Saznali smo finalne rezultate šeste sezone natječaja Mladi Kreativni Chevrolet (MKC) (Young Creative Chevrolet)! Nakon vijećanja europskog žirija održanog za vikend u njemačkom gradu Kölnu, objavljen je popis pobjednika ovogodišnjeg natječaja u kategorijama moda, fotografija, video i vizualne umjetnosti.

 

„Ove smo godine zatražili od sudionika da dočaraju Chevroletov iskonski duh optimizma i mogućnosti koji pomaže ljudima kroz svakodnevicu“, rekla je Susan Docherty, predsjednica Chevrolet Europe. „Zadovoljni smo što možemo posvjedočiti da duh "sve se može" našeg osnivača Louisa Chevroleta živi kroz izvanredne interpretacije zadataka ovogodišnjeg natječaja."

 

Autori najbolja tri rada MKC-a 2012. u svakoj kategoriji osvojili su novčane nagrade u ukupnom iznosu od 5.200 EUR, 4.200 EUR i 3.200 EUR te će im nagrade biti dodijeljene na posebnoj svečanoj večeri 19. listopada u Hollywoodu, Los Angeles.

 

Osim toga, pobjednici u svakoj od kategorija bit će pozvani da sudjeluju u ekskluzivnom programu stažiranja kod poznatih umjetnika i stručnjaka iz svojeg područja djelovanja. Prošlogodišnji pobjednici stjecali su iskustvo, primjerice u londonskom dizajnerskom studiju It's Nice That, produkcijskoj kompaniji Endemol te na snimanju Chevrolet Camara.

 

MKC 2012. privukao je velik broj prijava, a ovogodišnja kreativna tema bila je svijet mogućnosti. Učenici i studenti iz 280 europskih škola primijenjenih umjetnosti Chevroletu su poslali više od 1.000 radova, što također predstavlja svojevrsni rekord. Novopridošli učenici iz Armenije i Španjolske ove su godine podigli broj država koje sudjeluju na 24.

 

„Sve veća popularnost i sudjelovanje u Chevroletovom natječaju iz područja primijenjenih umjetnosti ukazuje na to da učenici i studenti danas, više nego ikada, cijene mogućnost suradnje s legendarnim brandom i stjecanja stvarnog iskustva i veza u profesionalnom svijetu“, rekla je Susan Docherty.

 

Finale europskog natječaja MKC 2012. predstavlja drugu fazu vijećanja žirija, nakon nacionalnog dijela natječaja koji su održani krajem proljeća. Svi projekti koji su pobijedili na nacionalnoj razini sudjelovali su u europskom dijelu natjecanja.

 

Pobjednici europskog dijela MKC-a 2012.

 

Chevrolet Europe s ponosnom objavljuje europske pobjednike šestog europskog natječaja u umjetnosti i dizajnu Mladi Kreativni Chevrolet.

 

Pobjednici (i njihove škole) raspoređeni po kreativnim disciplinama, su sljedeći:

 

MODA

 

Zadatak: napraviti kreaciju za putovanje iz snova.

 

  1. Tatiana Turňová, Slovenská technická univerzita, Bratislava, Slovačka
  2. Ioana Davidoaia, Art and Design University, Cluj, Rumunjska
  3. Anett Galvolgyi, Anna Zsofia Kormos, Marton Zsolt Miovac, Sveučilište Moholy-Nagy za umjetnost i dizajn, Mađarska

 

"Kroj pobjedničke haljine jednostavno je genijalan. Postoji diskretna referenca na leptir-mašnu u uglatosti zatvarača i ovratnika. Kreacija je doista praktična za putovanja jer ima dva lica te je jednu stranu moguće nositi, primjerice, preko dana, a drugu navečer. Tatiana je dizajnirala i inovativan porub koji se danas može vidjeti samo na modnim pistama“, rekla je Samantha Jones, bivša direktorica globalnog dizajna u tvrtki Primark.

 

FOTOGRAFIJA

 

Zadatak: uhvatiti trenutak koji može promijeniti život.

 

  1. Bohuslav Konuš, Slovenská technická univerzita, Bratislava, Slovačka
  2. Ivana Ivanović, Marijana Grbović, Dijana Arandjelović, Fakultet primijenjenih umjetnosti, Beograd
  3. Christian Kalse, Willem de Kooning Academie Hogeschool, Rotterdam, Nizozemska

 

"Bijeli grafit pretvara običnu Chevroletovu limuzinu u automobil iz snova. Mijenja ružnu okolinu u nešto predivno i optimistično. Fotografija je sirova na lijep način“, sažela je dojmove Anette Keller, direktorica fotografije u Annabelle, švicarskom modnom i lifestyle magazinu.

 

VIDEO

 

Zadatak: stvoriti videozapis koji će inspirirati ljude na aktivnost prije nego prilika nestane.

 

  1. Jana Bauerová i Marie Čermáková, Universita J.E. Purkyně, Ústí nad Labem, Češka Republika
  2. Kenny Van Mierlo, University of Lincoln, Ujedinjeno Kraljevstvo
  3. Paulo Lima, Universidade da Beira Interior, Portugal

 

"Pobjednički je videozapis bio tehnički vrlo dobro izveden, uspio je spojiti više kuteva kamere. Kroz njega se priča zanimljiva priča o tome kako jednostavna poruka može promijeniti život", rekao je Andy Baker, suosnivač Mofilma, vodeće crowd-source platforme za videozapise na svijetu.

 

VIZUALNE UMJETNOSTI

 

Zadatak: razviti dizajn majice s kratkim rukavima i majice s kapuljačom koji će izražavati jedinstven stav i puno optimizma.

 

  1. Bohuslav Konuš, FA STU Bratislava, Slovačka
  2. Stefan Knežević, Fakultet primijenjenih umjetnosti, Beograd, Srbija
  3. Stanil Stanchev, Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, Češka Republika

 

Komentirajući pobjednički dizajn, Ron Smrczek, kreativni direktor tvrtke Commonwealth, rekao je: „Radi se o kreativnom i atraktivnom dizajnu sa stavom. U središtu dizajna je logotip koji je integriran na jedan zaigran način, a čitav uradak izgleda kao da bi mogao biti korišten i kao tetovaža."

 

Opći komentari žirija:

 

Alfred Riehm, producent na RTL televiziji, koji je predstavljao medije u žiriju, bio je iznenađen razinom vještine pokazanom kroz projekte u sve četiri discipline. "Razmatranja žirija bila su vrlo zanimljiva i živa“, dodao je Riehm.

 

Susan Docherty, predsjednica i izvršna direktorica Chevrolet Europe, bila je impresionirana kvalitetom prijavljenih radova i svježim interpretacijama Chevroletova branda. Izjavila je: „Vidjeti toliko talenta za umjetnost i dizajn u Europi nije samo inspirativno, nego i vrlo obećavajuće. Kvalitetnim mladim umjetnicima i dizajnerima valja u ovoj fazi njihova razvoja dati podršku, a mi smo doista počašćeni što možemo odigrati tu ulogu.“

 

Pobjednički projekti mogu se pogledati ovdje.

 

Stručni europski MKC žiri

 

Europski je žiri ovog natječaja donio odluke o pobjednicima od 6. do 8. srpnja 2012. u Kölnu. Žiri su sačinjavali vodeći umjetnici i inovatori iz područja umjetnosti i kreativnih djelatnosti te Chevroletovi predstavnici.  

 

Žiri europskog MKC-a 2012. (abecednim redom):

 

 

Više informacija o žiriju europskog i nacionalnog MKC-a 2012. potražite ovdje.

 

 

O natječaju Mladi Kreativni Chevrolet

Mladi Kreativni Chevrolet (Young Creative Chevrolet, YCC) popularni je Chevroletov godišnji natječaj iz područja umjetnosti i dizajna za učenike i studente primijenjene umjetnosti iz čitave Europe. Chevrolet je pokrenuo YCC 2007. godine s ciljem njegovanja kreativnosti i podržavanja mladih umjetnika u ranoj fazi njihove karijere. Svake godine mladi umjetnici odgovaraju na postavljene kreativne zadatke u raznim kategorijama primijenjenih umjetnosti – kao što su moda, fotografija, video i vizualne umjetnosti. Više informacija o natječaju potražite na web-mjestima www.youngcreativechevrolet.eu ili www.facebook.com/youngcreativechevrolet.

 

O Chevroletu

Chevrolet je najveći svjetski brand General Motorsa koji godišnje prodaje oko četiri milijuna vozila u više od 140 zemalja. Četvrti je po veličini svjetski automobilski brand kada se radi o prodaji i jedan je od najbrže rastućih brandova na svijetu. Chevroletovi automobili spajaju strast, privlačan dizajn i praktičnost te nude izvanrednu vrijednost za novac. Osnovan 1911. u Sjedinjenim Američkim Državama od strane švicarskog useljenika Louisa Chevroleta, ovaj brand je 2011. godine proslavio svoju stogodišnjicu postojanja. Godine 2005. Chevrolet je ponovno predstavljen i uveden na europsko tržište, na kojem ga zastupa ukupno 2.500 prodajnih i servisnih punktova u Zapadnoj i Srednjoj Europi. Chevroletov europski portfelj sačinjavaju gradski automobil Spark, mali Aveo i kompaktni Cruze, u limuzinskim i izvedbama s pet vrata, obiteljski jednovolumen Orlando, SUV Captiva, legendarni sportski automobili Camaro i Corvette te električni automobil s produljenim dosegom Volt. U 2012. Chevrolet će predstaviti karavansku izvedbu Cruzea i srednje veliku limuzinu Malibu. Više informacija o Chevroletu može se naći na web-stranicama www.chevroleteurope.com ili media.chevroleteurope.com.

 

 

Kontakti:

Danijela Kasunić                                   Jasna Stilinović

Chevrolet PR Specialist                          Chevrolet PR Manager

tel: +38515580933                               tel: +38515580924                     

mob: +385996116633                           mob: +385996116624

danijela.kasunic@gm.com                      jasna.stilinovic@gm.com

 



thumbnail

09.07.2012. » Slika 3.
download 2012 07 09 Pobjednicka kreacija kategorija moda.jpg [684,10 KB]
thumbnail

09.07.2012. » Slika 2.
download 2012 07 09 Pobjednicki rad kategorija vizualne umjetnosti.jpg [501,29 KB]
thumbnail

09.07.2012. » Slika 1.
download 2012 07 09 Pobjednicki rad kategorija fotografija.jpg [677,93 KB]

www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600