Vrsta objave: Novi proizvod/usluga
General Motors u Pekingu predstavio konceptno vozilo Chevrolet EN-V 2.0
Peking - General Motors je na sajmu Auto Kina 2012 otkrio svoju viziju koncepta Chevrolet EN-V 2.0 - nove verzije revolucionarnog mobilnog koncepta sa Svjetske izložbe 2010 u Šangaju.
"Naši dizajneri i inženjeri istražuju cijeli niz mogućnosti za pretvaranje koncepta EN-V u stvarnost. Koncept EN-V 2.0 koristit će tehnologije poput mobilnog interneta, elektrifikacije i telematike da bi pomogao promijeniti način na koji doživljavamo i koristimo automobile te osigurao održivu budućnost za našu industriju“, rekao je Kevin Wale, predsjednik i izvršni direktor GM Kina grupe. „Novi dizajn koncepta EN-V 2.0 koji pokazujemo danas naša je vizija sljedećeg koraka.“
Izvorni koncept EN-V (Electric Networked-Vehicle, električno umreženo vozilo) bio je glavna zvijezda u paviljonu SAIC-a/GM-a na Svjetskom sajmu 2010 u Šangaju i općenito jedan od GM-ovih koncepata o kojemu se najviše pričalo. Ovaj električni dvosjed predstavio je novu automobilsku DNA temeljenu na spoju elektrifikacije i povezivosti. Razvijen je da bi pokazao kako se mogu izbjeći problemi kao što su prometne gužve, nedostatak parkirnih mjesta, kvaliteta zraka u gradskim središtima i troškovi održavanja u gradovima budućnosti.
„Vrlo smo uzbuđeni zbog koncepta EN-V 2.0 koji utjelovljuje bit svojeg prethodnika, no evoluirao je u dizajn koji je još praktičniji za svakodnevno korištenje“, rekao je Wale. „Kombinacija senzorske tehnologije, bežične komunikacije i navigacije temeljene na GPS-u predstavlja tehnološki temelj, čiji bi dijelovi potencijalno mogli biti prethodnicom stvaranja naprednih osobnih transportnih sustava budućnosti.“
"Dizajnirali smo Chevrolet EN-V 2.0 tako da ima modularnu konstrukciju, pa naši inženjeri imaju mogućnost stvaranja jednostavnog vozila s ručnim upravljanjem ili složenijeg, posve autonomnog i umreženog vozila“, objasnio je Wale.
Mogućnost bežične komunikacije uključena u koncept tu je radi stvaranja „društvene mreže“ koju koriste vozači i putnici da bi komunicirali s prijateljima ili poslovnim suradnicima tijekom putovanja gradskim prometnicama. GM planira testirati prototipove modela EN-V 2.0 u pilot-projektima širom Kine.
O Chevroletu
Chevrolet je najveći svjetski brand General Motorsa koji godišnje prodaje oko četiri milijuna vozila u više od 140 zemalja. Četvrti je po veličini svjetski automobilski brand kada se radi o prodaji i jedan je od najbrže rastućih brandova na svijetu. Chevroletovi automobili spajaju strast, privlačan dizajn i praktičnost te nude izvanrednu vrijednost za novac. Osnovan 1911. u Sjedinjenim Američkim Državama od strane švicarskog useljenika Louisa Chevroleta, ovaj brand je 2011. godine proslavio svoju stogodišnjicu postojanja. Godine 2005. Chevrolet je ponovno predstavljen i uveden na europsko tržište, na kojem ga zastupa ukupno 2.500 prodajnih i servisnih punktova u Zapadnoj i Srednjoj Europi. Chevroletov europski portfelj sačinjavaju gradski automobil Spark, mali Aveo i kompaktni Cruze, u limuzinskim i izvedbama s pet vrata, obiteljski jednovolumen Orlando, SUV Captiva, legendarni sportski automobili Camaro i Corvette te električni automobil s produljenim dosegom Volt. U 2012. Chevrolet će predstaviti karavansku izvedbu Cruzea i srednje veliku limuzinu Malibu. Više informacija o Chevroletu može se naći na web-stranicama www.chevroleteurope.com ili media.chevroleteurope.com.
Kontakt:
Danijela Kasunić Jasna Stilinović
Chevrolet PR Specialist Chevrolet PR Manager
tel:+38515580933 tel:+38515580924
mob: +385996116633 mob: +385996116624
danijela.kasunic@gm.com jasna.stilinovic@gm.com
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600