Vrsta objave: Novi proizvod/usluga
Ultrabook: upravo je počela nova era računalstva
Intel s budućim ultrabookovima uvodi prirodno, intuitivno korištenje; jaka marketinška kampanja počinje u travnju
11. siječnja 2012. – Na danu za novinare u sklopu sajma International Consumer Electronics Show 2012. Intel Corporation opisao je novu eru računalstva koja je počela s prvim valom uređaja Ultrabook™ koji se pojavio na tržištu. Događaj su predvodili Mooly Eden, Intelov potpredsjednik i generalni direktor odjela PC Client Group, te Kevin Sellers, potpredsjednik odjela Sales and Marketing Group i direktor odjela Advertising and Digital Marketing.
Ultrabookovo putovanje
Intelova vizija ultrabooka predstavljena je 31. svibnja na sajmu Computex 2011., a cilj joj je ponuditi beskompromisno, potpuno, zadovoljavajuće i sigurnije računalno okruženje u jednom uređaju. Intelovo oblikovanje ultrabooka utemeljeno je na bogatom istraživanju, a njegova se definicija temelji na onome što korisnici najviše žele od računala.
U nekoliko kratkih mjeseci od stvaranja te kategorije već je ostvaren početni zamah kada je prvi val sustava Ultrabook počeo izlaziti na tržište prošlog listopada.
· Za 2012. priprema se više od 75 dizajna ultrabookova, koji će biti dostupni u brojnim veličinama zaslona (uključujući 14-inčne i 15-inčne zaslone), oblicima i stilovima. Drugi stadij razvoja uređaja Ultrabook temeljit će se na budućoj trećoj generaciji linije procesora Intel® Core™. Novi će procesori najprije biti dostupni u sustavima koji će se na tržištu pojaviti na proljeće, a dostupnost će se povećavati tijekom godine.
· Eden je tijekom prezentacije demonstrirao nekoliko beskompromisnih načina korištenja ultrabookova u kojima se koriste računalne performanse ultrabooka.
· Sigurnost postaje sve važnija korisnicima koji žele zaštititi svoje podatke i osobnu imovinu. Eden je demonstrirao sigurniji, "spokojniji" način rada koji omogućuju prvi rezultati strateške suradnje Intela i MasterCarda. Ta je suradnja predstavljena prošle godine s ciljem pružanja dodatnih mogućnosti sigurnije i jednostavnije naplate proizvoda i usluga internetskim trgovcima i korisnicima kartica MasterCard koji koriste uređaje Ultrabook.
· Trajne inovacije u računalnoj industriji nužne su za postizanje tankih, prekrasnih dizajna za Ultrabook koji se odlikuju debljinom od svega osamnaest milimetara. Potrebno je iznova projektirati sve komponente – od zaslona, baterijske tehnologija i pohrane do matičnih ploča i rashladnih tehnologija – da bi stale u nova, tanka kućišta. Prošle je godine Intel predstavio fond za Ultrabook vrijedan 300 milijuna USD, kojemu je cilj poticati razvoj tih i drugih inovacija te olakšati njihovo stavljanje na tržište u velikim količinama i po popularnim cijenama.
Interakcija s računalima nadilazi tipkovnicu i miš
S daljnjim razvojem ultrabookova razvija se i način korisničke interakcije s njima – dodaje se, primjerice, podrška za upravljanje dodirom. Intel je nedavno dovršio studiju o korištenju aplikacija s podrškom za upravljanje dodirom na ultrabookovima, kojom je utvrđeno da korisnici korištenje upravljanja dodirom na školjkastim modelima te jednostavni prijelaz s korištenja aplikacija koje podržavaju upravljanje dodirom na upravljanje tipkovnicom smatraju privlačnim i prirodnim.
Eden je izjavio da će dodavanje podrške za upravljanje dodirom potaknuti i inovaciju dizajna i oblika budućih sustava Ultrabook, od školjkastih i hibridnih modela do konvertibilnih i drugih stilova koje još ne možemo ni zamisliti.
· Intel je razvio inovativni koncept sustava s prozirnom pločom pred tipkovnicom koja služi kao dodirna pločica kada je računalo otvoreno u školjkastom načinu rada, no pretvara se u dodirni zaslon kada je računalo zatvoreno radi brzog korištenja u pokretu.
Intel namjerava uvesti mogućnosti koje će korisnicima omogućivati prirodnu i intuitivnu interakciju s Ultrabookom. Eden je objavio strateško partnerstvo između tvrtki Intel i Nuance Communications, Inc., vodećeg dobavljača glasovnih i jezičnih rješenja, kojemu je cilj razviti intuitivna, višejezična, prirodna glasovna okruženja za nove uređaje.
· Okruženje će se temeljiti na Nuanceovoj tehnologiji za prepoznavanje glasa Dragon* optimiziranoj za Intelovu arhitekturu. Očekuje se da će postati dostupno tijekom godine.
· Ta će tehnologija korisnicima omogućiti upravljanje ultrabookovima samo pomoću glasa. Bit će moguće brzo i jednostavno pokretati aplikacije, reproducirati multimedijske sadržaje, provjeravati i ažurirati stranice na društvenim mrežama te upravljati e-poštom i kalendarom.
· U centru Intel® AppUp℠ bit će dostupan paket za razvoj programske opreme za Dragon i druge Nuanceove tehnologije, koji će razvojnim inženjerima olakšati stvaranje novih okruženja za Ultrabook.
Intel radi i na novoj generaciji računalne interakcije: intuitivnom i imersivnom kratkometnom prepoznavanju pokreta.
Najveća marketinška kampanja od tehnologije Intel® Centrino®
Intel će u travnju pokrenuti višestranu kampanju "Nova era računalstva" s ciljem uzbudljivog i inovativnog predstavljanja okruženja Ultrabook korisnicima. Kampanja će obuhvaćati televizijske, tiskane, vanjske i druge reklame te promociju na društvenim medijima, internetu i maloprodajnim mjestima.
· Sellers je prikazao videozapis kojim je okupljenima predstavio kreativni pristup koji je Intel preuzeo u novoj kampanji za Ultrabook. U kampanji će se isticati činjenica da Intelom nadahnuti sustavi Ultrabook uvode novu eru računalstva i sve ostalo pretvaraju u pretpovijesnu tehnologiju.
· Intel će koristiti i široku lepezu partnerskih marketinških programa, primjerice globalno priznati program Intel Inside u suradnji s partnerima proizvođačima računala, da bi na taj način okruženje koje nude ultrabookovi pretvorio u stvarnost. Planira proširiti svoje trajno partnerstvo s tvrtkom za proizvodnju multimedijskih sadržaja za mlade Vice for The Creators Project na promicanje okruženja Ultrabook te sklopiti nova, još neobjavljena partnerstva s velikim imenima iz svijeta životnog stila.
Dodatne informacije o sustavu Ultrabook, uključujući materijale za tisak, fotografije, videozapise i drugo, dostupne su na adresi www.intel.com/newsroom/ultrabook.
O Intelu
Intel (NASDAQ: INTC) svjetski je predvodnik na području računalnih inovacija. Intel projektira i proizvodi temeljne tehnologije koje su osnova računalnih uređaja koji se koriste diljem svijeta. Dodatne informacije o Intelu dostupne su na adresama newsroom.intel.com in blogs.intel.com.
Intel, Intel Core, Ultrabook i Intelov logotip robne su marke tvrtke Intel Corporation u Sjedinjenim Američkim Državama i drugim zemljama.
*Ostala imena i trgovačke marke mogu biti u vlasništvu drugih.
Dodatne informacije:
Intel Corporation
Pavel Svoboda
PR Manager
CEE (Central & Eastern Europe)
Tel.: +420 222 090 304 (1)
E-pošta: pavel.svoboda@intel.com
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600