Top EuroNCAP ocjene za Aveo i Orlando


Vrsta objave: Priznanja, nagrade i natječaji



 

Chevrolet Aveo u hatchback-izvedbi i Orlando dobili maksimalne ocjene za sigurnost u Europi

 

 

Zurich. Novi Chevrolet Aveo u hatchback-izvedbi i obiteljski jednovolumen Orlando sa sedam sjedala dobili su najbolju ocjenu od pet zvjezdica za sigurnost od European New Car Assessment Programa (EuroNCAP), koji je danas objavio svoje rezultate.

 


Prema EuroNCAP-u, Chevrolet Aveo hatchback sakupio je 85 od ukupno 100 bodova, što ga svrstava među najbolje u segmentu. I Chevroletov obiteljski jednovolumen Orlando također je dobio najbolju ocjenu od EuroNCAP-a, osvojivši 80 od 100 bodova.

 

U ključnim stavkama zaštite odraslih putnika i djece, Chevroletov novi mali automobil, Aveo, sakupio je ukupno 95% (odrasli) i 87% (djeca) maksimalnog broja bodova. Chevrolet Orlando je također dobio 95% bodova za zaštitu odraslih putnika, a 79% za zaštitu djece u kabini.

 

„Obiteljski jednovolumen Orlando i novi Aveo u hatchback-izvedbi pružaju zaista visoku razinu sigurnosti", rekao je Wayne Brannon, predsjednik i izvršni direktor Chevroleta Europa. „Sigurnost nam je iznimno važna i posebno nam je drago vidjeti da su oba ova vozila dobila najviše ocjene u europskom testiranju."

 

Aveo je standardno opremljen sa šest zračnih jastuka koji su povezani sa senzorima i dijagnostičkim modulima integriranim u središnji dio automobila. Također dolazi s nosačima za pričvršćivanje dječjeg sjedala. Među aktivnim sigurnosnim sustavima ovog automobila su elektronička kontrola stabilnosti, kontrola vuče, četverokanalni ABS s pomoći pri kočenju te elektronička raspodjela sile kočenja. Pomoć pri kretanju na nizbrdici i temopomat s graničnikom brzine također su među standardnim značajkama Avea.

 

I Orlando standardno dolazi sa šest zračnih jastuka i ISOFIX nosačima za montažu dječjih sjedala. Senzorska tehnologija korištena kod ovog obiteljskog jednovolumena osigurava da se vrata automatski otključavaju u slučaju udarca. ABS, kontrola vuče, elektronička raspodjela sile kočenja, pomoć pri kočenju i elektronička kontrola stabilnosti također su standardne značajke kod svih modela. Orlandova sigurnosna arhitektura temeljena je na onoj Chevroletove limuzine Cruze, koji je također dobio pet zvjezdica za sigurnost od EuroNCAP-a.

 

 

Chevrolet Orlando se prodaje u Europi od početka 2011. godine, dok je Aveo stigao na europsko tržište u proljeće 2011. Ova su dva vozila dio vala predstavljanja novih automobila u 2011. godini u kojoj Chevrolet slavi stogodišnjicu svojeg postojanja. Ostali noviteti za Europu su nova Captiva, Cruze hatchback, Camaro kupe i kabriolet, Corvette Grand Sport i Chevroletov višestruko nagrađivani električni automobil s mogućnošću produljenog dosega – Volt.

 

Više informacija o EuroNCAP-ovim sigurnosnim testovima potražite na www.euroncap.com.

Više informacija o Chevrolet Aveu i Chevrolet Orlandu potražite na media.chevroleteurope.com.

 

 

O Chevroletu

Chevrolet je najveći svjetski brand General Motorsa koji godišnje prodaje oko 4 milijuna

vozila u više od 130 zemalja. Četvrti je po veličini svjetski automobilski brand kada se radi

o prodaji i jedan je od najbrže rastućih brandova na svijetu. Chevrolet automobile krasi

privlačan i prepoznatljiv dizajn, praktičnost te predstavljaju izvanrednu vrijednost za novac.

Nakon ponovnog predstavljanja ovog branda u Europi 2005. godine, Chevrolet je više

nego udvostručio svoju prodaju na više od 500.000 automobila 2008. 2010. Chevrolet je s

tržišnim udjelom od 2,5 posto u Europi prodao 477.194 automobila. Chevrolet ima mrežu

od 2.700 prodajnih salona i servisa u Europi. Ponuda modela uključuje gradski automobil

Spark, mali Aveo, kompaktnu limuzinu Cruze, SUV Captivu i legendarni sportski automobil

Corvette. 2011. Chevrolet će predstaviti sedam noviteta: Orlando, posve novi obiteljski

jednovolumen, SUV Captivu, Corvette Grand Sport, novi Aveo u izvedbi sa četiri i pet vrata,

peterovratnu izvedbu Cruzea, Camaro u kupe i kabrio-verziji i Volt, električno vozilo s

produljenim dosegom. Chevroletova najveća tržišta u Europi su Rusija, Italija, Njemačka,

Španjolska, Francuska i Turska. Osnovan davne 1911. u SAD-u od strane švicarskog

emigranta Louisa Chevroleta, ovaj brand u 2011. slavi stogodišnjicu svojeg postojanja.

Više informacija o Chevroletu potražite na web-stranici http://www.chevroleteurope.com ili

http://media.chevroleteurope.com.

 

thumbnail

24.08.2011. » Slika 2
download Orlando.jpg [1590,89 KB]
thumbnail

24.08.2011. » Slika 1
download Aveo.jpg [1768,47 KB]

www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600