Vrsta objave: Širenje poslovanja
TDR širi poslovanje: Ronhill i Walter Wolf i na ruskom tržištu, iduće godine
otvorenje tvornice u Iranu
Rovinj, 17. lipnja 2011. - TDR širi poslovanje u Rusiju, jedno od najvećih svjetskih tržišta duhanskim proizvodima. Prve pošiljke Ronhilla i Walter Wolfa počet će se u rujnu prodavati u ruskim regijama Krasnodarsk i Abhazija. Uz prodor na izazovno rusko tržište TDR nastavlja širenje poslovanja i na tržištu jugozapadne Azije. Početkom iduće godine s radom bi trebala započeti tvornica TDR-a u Iranu. Investicija u tvornicu koja se gradi u Sariju, glavnom gradu pokrajine Mazandaran, vrijedna je 30 milijuna eura. TDR u Iranu planira pokrenuti proizvodnju svojih brendova Ronhilla i Respecta.
TDR izvozi gotovo 60 posto proizvodnje
TDR, kao najveća proizvodna kompanija u Hrvatskoj u domaćem vlasništvu, više od 58 posto prodaje ostvaruje u izvozu. Svaki četvrti pušač u regiji potrošač je TDR-ovih proizvoda, a Ronhill jenajprodavaniji cigaretni brand u jugoistočnoj Europi.
2010. godinu obilježilo je jačanje tržišnog položaja TDR-a u cijeloj regiji. Uvjerljivu lidersku poziciju TDR ima u Hrvatskoj s oko 80 posto tržišnog udjela te u BiH s oko 38 posto. Tržišni udio TDR-a u Crnoj Gori veći je od 12 posto, na Kosovu 10 posto, u Srbiji i Makedoniji je devet posto, dok u Sloveniji iznosi četiri posto. Na tržištu BiH TDR je u 2010. godini učvrstio lidersku poziciju te ostvario rekordnu prodaju cigareta od 3,6 milijardi komada, što je rast od 15 posto u usporedbi s prošlom godinom. I u Srbiji je 2010. godine ostvarena rekordna prodaja. Prodano je više od 1,7 milijardi komada cigareta. U Crnoj Gori prošle je godine ostvarena prodaja od 135 milijuna komada cigareta te je povećan tržišni udio na 12 posto. Dobre rezultate TDR je ostvario i na tržištu Kosova, gdje je prodano 275 milijuna komada cigareta. U Makedoniji je u 2010. godini prodano 333 milijuna komada cigareta.
Tomašković: Ulaskom u EU, ne smijemo zanemariti tržišta regije
Predsjednik Uprave TDR-a Davor Tomašković istaknuo je kako će tržište regije i nakon ulaska Hrvatske u EU biti iznimno važno za poslovanje TDR-a, ali i mnogih drugih hrvatskih proizvodnih kompanija. Ulaskom Hrvatske u EU i izlaskom iz CEFTE značajno će porasti carine za sve hrvatske proizvođače koji svoje proizvode izvoze u zemlje regije. „Iznimno je važno da hrvatska Vlada već sada počne s pripremama kako bi bilateralnim ugovorima stvorila uvjete koji će te promjene ublažiti za TDR i sve vodeće hrvatske izvoznike. Naime, izlaskom iz CEFTA-e carinske stope na cigaretne proizvode proizvedene u Hrvatskoj povećavaju se u Srbiji s 15% na 57%, u BiH s 0% na 15%, u Makedoniji s 27% na 42%, na Kosovu s 0% na 10%. Efekti ovih promjena za TDR znače oko 10 milijuna eura godišnje više plaćenih carina. Zato je nama, kao i svim vodećim hrvatskim proizvodnim kompanijama, a vjerujemo i državi, iznimno važno da Vlada pokuša bilateralnim ugovorima stvoriti uvjete u kojima će hrvatski izvoznici moći nastaviti svoj rast i razvoj"; poručio je Tomašković.
TDR ostvaruje vrlo dobre rezultate i na zahtjevnim tržištima EU-a. U Sloveniji je prošle godine prodano 189 milijuna komada cigareta, što je rast od 10 posto. Osim u regiji, TDR svoje proizvode izvozi u Njemačku, Španjolsku, Češku, Italiju, Austriju, Ujedinjene Arapske Emirate i Iran.
Maistra – predvodnik razvoja hrvatskog turizma
Na tradicionalnom godišnjem druženju s novinarima iz Hrvatske, Srbije, Crne Gore, Slovenije, Kosova, Makedonije i BIH uz TDR predstavljena je i turistička divizija Adris grupe – Maistra, jedna od vodećih hotelijerskih kompanija u Hrvatskoj. Maistra je u posljednjih 7 godina investirala više od 2,2 milijarde kuna u izgradnju novih i obnovu postojećih objekata te u razvoj komplementarnih sadržaja. Maistra u srpnju otvara novi hotel Lone, prvi design hotel s pet zvjezdica u Hrvatskoj. U izgradnju hotela uloženo je 335 milijuna kuna, što ga čini jednom od najvećih greenfield investicija u hrvatskom turizmu u zadnjih nekoliko godina.
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600