Heineken predstavlja novu globalnu reklamnu kampanju


Vrsta objave: Novi proizvod/usluga




Heineken predstavlja novu globalnu reklamnu kampanju

 

 Prva TV reklama "The Entrance" - hit na internetu

 

 

Karlovac, 19. svibnja 2011. – Heineken ponosno predstavlja novu globalnu kampanju. ‘The Entrance', prva reklama nove kampanje postala je hit na internetu - u samo tri tjedna od objavljivanja na You Tube-u pogledana je 4 milijuna puta, a dostupna je i na Heinekenovoj Facebook stranici koja ima više od 1,5 milijuna fanova. Nova reklama ‘'The Entrance'' u Hrvatskoj se počinje prikazivati od ponedjeljka, 23. svibnja. Ovo je prva globalna kampanja za Heineken u posljednjih 5 godina.

 

Glavni lik nove kampanje je mladić – svjetski čovjek – koji u velikom stilu dolazi na luksuznu zabavu. Čim je ušao, pozdravlja se s raznolikim društvom, lijepim djevojkama, kung fu majstorom da bi na kraju završio na pozornici s pjevačicom grupe The Asteroids Galaxy Tour – alternativne danske pop grupe koja izvodi ‘'zaraznu'' pjesmu u reklami.

 

Ovom kampanjom, Heineken uvodi novi univerzalni slogan ‘Open Your World' (otvori svoj svijet). Novi globalni slogan predstavlja osobine Heinekena: internacionalnost, otvorenost i samouvjerenost. "Ovom novom, inspirativnom kampanjom Heineken želi pokazati da se naš potrošač, ljubitelj Heinekena, odlično snalazi bilo gdje u svijetu, samouvjeren je, otvoren i snalažljiv'', izjavio predsjednik uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher prilikom predstavljanja nove kampanje.

 

Ovom kampanjom, Heineken prepoznaje legendu u svakom svom potrošaču – to su ljubitelji piva koji prepoznaju odlično pivo čim ga kušaju. Te osobine ima i tipičan ljubitelj Heinekena u Hrvatskoj. Istraživanje je pokazalo da je to osoba koja radi na svom prvom radnom mjestu i cijelu plaću ima samo za sebe, voli kupovati stvari koje mu/joj pomažu da izgleda atraktivno i cool. To je ambiciozna i optimistična osoba koja vjeruje da može promijeniti svijet. Omiljeno piće mu/joj je pivo i voli ga piti kada ide van s prijateljima. Kada je u kafiću ili disku uvijek bira Heineken. 

 

Za Hrvatsko tržište Heineken je pripremio reklame u trajanju 90, 60 i 30 sekundi, te 11 kratkih i zabavnih filmova dostupnih na www.heineken.com, YouTubeu i Facebooku, a koji otkrivaju tko su likovi koji se pojavljuju u reklami i koje su njihove priče. Novu kampanju izradila je marketinška agencija Wieden+Kennedy.

 

***

 

 

 

Dodatne informacije:

Ljudmila Bratko Gašpić

Odjel korporativnih komunikacija

Karlovačka pivovara

e-mail: ljudmila.bratko@heineken.com

Tel. 047 607 253

Mob: 098 246 500




.

19.05.2011. » Reklama
download heineken60.mpg [6228,00 KB]
thumbnail

19.05.2011. » Slika
download Entrance - Man of the world.JPG [143,64 KB]

www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600