Brendiranje hrvatske drvne industrije


Vrsta objave: Izjave i komentari



- Okrugli stol na Ambijenti-

 

U sklopu 37. međunarodnog sajma namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industrije Ambienta na Zagrebačkom velesajmu danas je u organizaciji Hrvatske gospodarske komore – projektnog tima akcije "Drvo je prvo" održan okrugli stol "Trgovci i HDI – perspektiva hrvatske ponude kroz brendiranje domaćih proizvoda".

 

Pomoćnik direktorice Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Rajko Ružička tom je prilikom izjavio kako HGK priprema marketinšku kampanju  usmjerenu  na domaće trgovine namještajem uz istovremenu fokusiranost na hrvatske drvoproizvođače. Hrvatska drvna industrija izvozi oko 65 posto proizvodnje od čega su 70 posto finalni proizvodi. Unutar finalnih proizvoda namještaj sudjeluje s oko 40 posto udjela. Postoji tržišna mogućnost većeg plasiranja hrvatskog namještaja na našem tržištu što će se stimulirati budućom marketinškom kampanjom. Prodajna mjesta s hrvatskim namještajem bit će posebno označena što će pripomoći u stvaranju atraktivnog ugleda jer naš namještaj posjeduje ne samo kvalitetu već i sve privlačniji dizajn, rekao je Ružička. 

 

Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK istakla je da je naše tržište proizvoda od drva liberalizirano i neće biti promjena u režimu trgovine ulaskom Hrvatske u EU. Međutim, treba očekivati dolazak velikih inozemnih trgovačkih lanaca koji se bave prodajom namještaja. Hrvatsku autohtonost, kreativnost i kvalitetu moramo sačuvati u velikoj mjeri i u ovom proizvodnom segmentu što uspješno radimo sa znakovima "Hrvatska kvaliteta" te "Izvorno hrvatsko". HGK je inicirala i kampanju "Drvo je prvo" za koju sada zna više od 80 posto hrvatskih građana, a pružit će i marketinšku potporu afirmaciji domaćih trgovina namještajem te domaćih drvoproizvođača.

 

Buduća marketinška kampanja mora imati sinergijski efekt kao rezultat povezivanja svih sastavnica hrvatske drvne industrije, uključujući trgovinu. Nacionalna kampanja "Kupujmo hrvatsko" koja se odnedavno skladno dopunjuje s kampanjom "Vrijedne ruke" u organizaciji HGK ostvarila je značajne rezultate, naglasila je Milica Rakuša Martulaš, direktorica Sektora za trgovinu HGK te napomenula da takve efekte možemo očekivati i od buduće kampanje kojom ćemo nastojati što uspješnije pozicionirati hrvatski namještaj i domaće trgovce u svijesti naših kupaca odnosno potrošača.




www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600