Salon automobila u Parizu 2010.


Vrsta objave: Plan poslovanja



GAMA 100% ELEKTRIČNIH VOZILA RENAULT Z.E.

« DEZIR » I  EMOCIJE

PROMJENE U VISOKOJ KLASI RENAULT

 

 

           PRISTUPAČNA GAMA ELEKTRIČNIH VOZILA

 

Lansirajući kompletnu gamu električnih vozila, Renault postiže značajan korak naprijed u konceptu i korištenju automobila budući da je 100% električno vozilo jedino rješenje koje omogućuje ponudu mobilnosti bez emisije ispušnih plinova pri korištenju za svakoga. U skladu s politikom za zaštitu okoliša Renault eco², električna vozila Renault Z.E. su namijenjena za masovnu komercijalizaciju kako bi se ostvario značajan napredak u pogledu zaštite okoliša.

Kao što je najavljeno, cijene (bez baterije) prva dva vozila game koja će se komercijalizirati od polovice 2011. će biti usporedive s jednakim vozilima s termičkim motorom u državama u kojima postoje porezne olakšice.

 

Renault Fluence Z.E. će se prodavati :

·       Od 21 300 € s PDV-om u Francuskoj (bez baterije, s oduzetom poreznom olakšicom od 5 000 €)

·       Približno 26 000 € s PDV-om u Europi (bez baterije) prema PDV-u na snazi, bez porezne olakšice

 

Renault Kangoo Express Z.E. će se prodavati :

·       Od 15 000 € bez PDV-a u Francuskoj (bez baterije, s oduzetom poreznom olakšicom od 5 000 €)

·       Od  20 000 € bez PDV-a u Europi (bez baterije, bez porezne olakšice).

 

Na navedenu cijenu kupnje vozila treba dodati pretplatu za najam baterije :

·       72 € bez PDV-a za Renault  Kangoo Express Z.E.

·       79 € s PDV-om za Renault Fluence Z.E.

 

Objava navedenih cijena se poklapa s otvaranjem narudžbi za Renault  Kangoo Express Z.E. i Renault  Fluence Z.E. .

Renault će također predstaviti dva druga 100% električna vozila : Renault Twizy i Renault ZOE Preview koja nude realistični uvid u dizajn serijskih vozila koja će se komercijalizirati u drugoj polovici 2011. te polovicom 2012. godine.

 

Renault, vjeran svojim vrijednostima, će nuditi električna vozila koja odgovaraju standardima Marke u pogledu kvalitete, sigurnosti, prostornosti i udobnosti.

Istodobno, Renault radi na razvoju infrastruktura za punjenje vozila koje će biti razvijene istodobno s dolaskom vozila Renault Z.E. na tržište. Kako bi to ostvarila, Alijansa Renault-Nissan sklapa brojna partnerstva s tijelima javne uprave, energetičarima i drugim partnerima poput, na primjer tvrtke Better Place, kako bi masovna komercijalizacija električnih vozila postala stvarnost. Do danas su u svijetu potpisana 63 ugovora.

 

Prije samog početka prodaje sredinom 2011., gama Renault Z.E. tvrtke Renault će biti vidljiva na cestama. Od kraja 2010. i sve do početka komercijalizacije serijskih modela sredinom 2011., Renault će svojim partnerima staviti na raspolaganje više od 600 prototipskih vozila koja će se testirati u okviru pilot projekata u 10 zemalja.

 

 

 

        STILSKI ZAOKRET

 

 

Prvi projekt kojim upravlja Laurens van den Acker, DeZir, označava početak serije konceptnih vozila koja će utjeloviti novu viziju Dizajna Renault. Isto tako, ovo konceptno vozilo sportske namjene postavlja temelje za stilske odrednice budućih vozila Marke.

Koncept vozilo DeZir odražava angažman Renaulta u pogledu emotivnijeg dizajna koji se može sažeti u tri ključne riječi : Jednostavno, Senzualno, Toplo.

Senzualne linije i jarka crvena boja vozila DeZir sugeriraju strast koju su automobili oduvijek pobuđivali.

Pokretan električnim motorom, ovaj sportski coupé kombinira brigu o okolišu s neospornom elegancijom.

 

           PROMJENE U VISOKOJ KLASI RENAULT

 

Na pariškom auto salonu Renault predstavlja tri prava dijamanta obnovljene palete visoke klase vozila:

-          Renault Latitude: velika berlina koju krasi udobnost i uživanje u vozilu

-          Nova Renault Laguna: okretne i dinamične berline i karavani namijenjeni užitku u vožnji dobivaju novi prednji dio, dok sustav 4Control s 4 upravljiva kotača postaje dostupan velikom broju kupaca

-          Novi Renault Espace: veliki jednovolumen još uvijek je referenca na tržištu i nudi istu udobnost na svim mjestima dok ga krase nova LED svjetla kao i novi navigacijski sustav Carminat TomTom® Live.

 

Na pariškom auto salonu 2010. Renault po prvi puta svijetu predstavlja svoju novu veliku obiteljsku berlinu. Renault Latitude ponajprije je usmjeren pružanju udobnosti i užitka putnicima nudeći dosad neviđenu opremu za udobnost. Prostrana kabina i tišina u njoj pridonose uživanju i opuštenosti u vozilu. Zahvaljujući motorima prilagođenima velikoj limuzini, Renault Latitude zapravo je poziv na duga putovanja.

Odlikuju ga uravnotežene proporcije, velike dimenzije, prednji dio koji izražava snagu te robustan i dinamičan dizajn stražnjeg dijela. Renault Latitude spaja karakter i eleganciju, razvijenu na tehnologiji priznatoj radi svoje pouzdanosti i učinkovitosti zbog čega će ova berlina obogatiti Renaultovu ponudu u visokoj klasi vozila. Snažna i elegantna limuzina namijenjena je kupcima osjetljivima na uočljivu kvalitetu te na udobnost u svakom smislu.

Komercijalizacija modela Renault Latitude u zapadnoj Europi očekuje se početkom 2011.

 

Nova Renault Laguna predstavlja se na pariškom auto salonu 2010. pokazujući svoj naglašeniji i dinamičniji prednji dio, Renaultove eco2 motore još prilagođenije okolišu, među kojima je i dCi 110 koji ispušta 120 g CO2/km te sustav 4Control s 4 upravljiva kotača koji sada postaje dostupan većem broju kupaca.

Sa sustavima Carminat TomTom® Live i Bose® Sound System Nova Renault Laguna privlačnija je no ikada do sada. Komercijalizacija ovog modela koji je dosegao najvišu razinu kvalitete, pouzdanosti i sigurnosti počinje u studenom.

 

Novi Renault Espace : Renault Espace, jedini jednovolumen koji nudi takvu razinu udobnostI i sjedala s ugrađenim pojasevima za sve putnike straga, iskoristit će pariški auto salon kako bi naglasio privlačnost svojeg dizajna i nove karakteristike. Od sada je dostupan sa svjetlima s LED tehnologijom, a dolazi i nova sedefasto plava (Bleu Perle) boja karoserije s novim sjajno crnim elementima na karoseriji.

U unutrašnjosti je predstavljena navigacija s informacijama u stvarnom vremenu Carminat TomTom® live, 3D Sound by Arkamys® povezan s novim mogućnostima priključivanja (USB-Jack) te presvlake sjedala od materijala Teflon® koji štiti od mrlja.

 

Na središnjim motorima u gami dCi 130 i 150 znatno je smanjena količina ispušnih plinova sa 190 na 170 g/km u jednom ciklusu mješovite vožnje, naročito zahvaljujući radu na smanjenju trenja te na prijenosnim omjerima mjenjača.

 

Gama 2011 sastoji se od dosadašnjih uspješnih verzija:

-          verzija 25th koja u seriji DVD-DVIX čitač s dva zaslona omjera 16/9, veličine 7 inča ugrađena u naslone za glavu prednjih sjedala,

-          verzija Celsium u sredini game, s bogatom opremom i sjedalima s bočnim ojačanjima koja dobro obujmljuju tijelo, dok im presvlake krasi ekskluzivni materijal Teflon®, a sve je to naglašeno novim unutarnjim oblogama vrata sjajno crne boje,

-          te visoko u gami verzija Initiale, i dalje ekskluzivna i statusna.

 

Putnici u Renault Espaceu tako mogu putovati iznimno udobno, prostrano, sigurno i uz mnogo svjetlosti.

Je li mnogo prostora još uvijek pravi luksuz?

 

           TEHNOLOGIJE ZA IZRADU MOTORA I ANGAŽMAN U POGLEDU ZAŠTITE OKOLIŠA  

 

 

Renault ima ambicije postati pionir na području održive mobilnosti za sve, kako bi automobil ostao sredstvo slobode na usluzi što većem broju ljudi. Kako bi to postigao, Renault si je dao za cilj nadmašiti europske proizvođače automobila u pogledu emisije CO2 i to :

·        Stalnim poboljšanjem temeljnih obilježja vozila, a to su masa, aerodinamika i trenje

·        Uvođenjem novih tehnologija na termičke modele motora i mjenjača

·        Stalom angažiranošću na izradi 100 % električnih vozila s nultom emisijom prilikom korištenja.

 

U okviru pariškog auto salona 2010, Renault premijerno predstavlja :

Ovaj potpuno novi dizel motor zapremnine 1,6 l će postepeno zamijeniti sadašnji 1,9 dCi. Zahvaljujući zapremnini smanjenoj za 16 % u odnosu na 1.9 dCi i primjeni inovativnih tehnoloških rješenja, novi 1.6 dCi 130 postiže vrlo značajno smanjenje emisije CO2 od oko 30 g/km u odnosu na 1.9 dCi, te smanjenje potrošnje za više od 20 %. Svojoj strategiji downsizinga zapremnine, Renault pridodaje čitavi niz tehnologija rijetkih na ovoj razini game : Stop & Start, EGR niskog tlaka, racionalno upravljanje energijom, promjenjivo vrtloženje.

Ova nova pogonska grupa će od svog lansiranja nuditi performanse usporedive s onima svog prethodnika, sa snagom od 96 kW (130 KS) i većim okretnim momentom (320 Nm) dostupnim na širem rasponu korištenja.

Motor 1.6 dCi 130 će se komercijalizirati u proljeće 2011. te će za početak opremati jednovolumene obitelji Mégane. Opremljen ovim novim motorom, Renault Grand Scénic će imati potrošnju od 4,5l/100km i emisiju CO2 od 119 g/km.

 


Renault, inovativna tvrtka bliska ljudima čini trajnu mobilnost dostupnu svima. S potpisom Renault eco2, Marka ilustrira svoju politiku u pogledu zaštite okoliša koja se sastoji u ponudi najučinkovitijih tehnologija što većem broju kupaca po pristupačnoj cijeni. U Parizu će biti izloženo šest vozila koja su izdvojena kao perjanice potpisa Renault eco2 :

Emisija CO2 / km 

Twingo dCi 85 FAP                               90 g

Clio dCi 90 FAP                                    90 g

Mégane Estate dCi 110 FAP               106 g

Grand Scénic dCi 110 FAP EDC          130 g

Laguna dCi 110 FAP                           120 g

Laguna dCi 150 FAP                           136 g

 

 

 

           SPORTSKA I ŠIK OBILJEŽJA

 

Pariški auto salon 2010 pruža priliku da se prikaže tehničko znanje i umijeće Renault Sport Technologies (R.S.T) na sljedećim modelima :

·         Renault Wind, kompaktni coupé roadster s inovativnim načinom otvaranja krova.

·         Renault Mégane R.S., referenca na tržištu sportskih vozila.

·         Renault Mégane Coupé GT, Renault Mégane Coupé Cabriolet GT i Renault Mégane Grandtour GT line.

·         Renault Laguna coupé Monaco GP, opremljena šasijom « 4Control » te drugim specifičnim R.S.T. inovacijama

Te naravo dva vozila s logom Gordini :

·         Twingo Gordini R.S.

·         Clio Gordini R.S.

 

           DOSTUPNA TEHNOLOGIJA

 

Posljednje, ali ne i manje važno, posjetitelji štanda Renault će imati priliku vidjeti primjere nastojanja marke da učine tehnologije koje poboljšavaju vožnju dostupne što većem broju vozača :

·         Nova Bose® Energy Efficient Series audio gama.

·         Pretpremijero predstavljanje novog sustava za navigaciju Carminat TomTom® Live na novoj Laguni, prvog ugrađenog sustava za navigaciju s informacijama u stvarnom vremenu po cijeni od 490€,

·         « Take Care by Renault» je novi potpis koji obuhvaća obilježja namijenjena poboljšanju užitka u vožnji za sve putnike, a po prvi puta je uveden na Renault Latitude,

·         Bose® Energy Efficient Series, novi audio sustav Bose® ponuđen na vozilima Renault  Megane i Scenic


Odjel komunikacija

Radnička c. 47 – 10 000 Zagreb – Hrvatska

Tel.: + 385 (0)1 56 05 176 – Fax: + 385 (0)1 56 05 100

Web : www.media.renault.com & www.renault.hr

Renault Nissan Hrvatska d.o.o.




30.09.2010. »
download Slike.doc [28,00 KB]

30.09.2010. » Rezultati poslovanja 1. semestar 2010.
download Groupe Renault Chiffres.doc [390,50 KB]

30.09.2010. » Dacia
download DACIA_HR.doc [136,50 KB]

30.09.2010. » Objava
download RENAULT - HR.doc [1143,00 KB]

www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600