
Uspješna turistička sezona u hotelima Sunčanog Hvara
Vrsta objave: Rezultati poslovanja
Najveća hotelska tvrtka u Hvaru, u sklopu koje posluje osam hotela sa 2, 3 i 4 zvjezdice, zabilježila je iznimno uspješnu turističku sezonu, te s optimizmom dočekuje posezonu, koja bi prema dosadašnjim pokazateljima također trebala dati vrlo dobre rezultate.
U hotelima Sunčanog Hvara u špici sezone, dakle u lipnju, srpnju i kolovozu, broj noćenja je na razini tvrtke u odnosu na isto razdoblje prošle godine povećan za 21%. U svim hotelima tražila se soba više, a osobito u hotelima sa 4 zvjezdice, Amfori, Adriani i Rivi, čija popularnost na međunarodnom tržištu raste iz godine u godinu.
Povećana popunjenost popraćena je i povećanjem operativnih prihoda, i to u lipnju za 26%, u srpnju za 18%, te u kolovozu za 16%, u odnosu na ista razdoblja prošle godine. Osobito značajno povećanje prihoda zabilježeno je u hotelskom sektoru hrane i pića.
Nova politika cijena u hotelima niže kategorije rezultirala je značajnim povećanjem popunjenosti kapaciteta.
U hotelima s 4 zvjezdice, Adriani, Rivi i Amfori, te u hotelu Palace, u špici sezone odmaralo se najviše gostiju iz Velike Britanije, Francuske, SAD-a i Italije, a prosječna popunjenost u tim hotelima bila je 95%. U hotelima niže kategorije, Dalmaciji, Delfinu, Pharosu i Sireni najbrojniji su bili gosti iz Italije te domaći gosti.
Prema trenutačnom stanju rezervacija, u rujnu se očekuje 25% više noćenja, a u listopadu i preko 40% više nego u istom razdoblju 2009. Pozitivne najave za posezonu ukazuju na postupan oporavak izuzetno važnog dijela tržišta, kongresnog turizma, i povratak poslovnih grupa što će značajno utjecati na produljenje sezone i konačni poslovni rezultat tvrtke.
Izrazito povećanje zabilježeno je kod direktnih online rezervacija, kojih je samo u kolovozu bilo 79% više nego u istom mjesecu prošle godine. Na razini godine zabilježeno je ukupno povećanje online rezervacija od čak 69% u odnosu na lani, a kao direktni rezultat nove prodajne strategije Sunčanog Hvara. Zanimljivo je da je u srpnju 22% od ukupnih online rezervacija otpada na goste iz Velike Britanije, 15% na američke
turiste, a čak 8 posto na goste iz Brazila.
Podaci o strukturi gostiju neosporno dokazuju stalni rastući trend popularnosti koji hoteli Sunčanog Hvara te Hvar kao destinacija imaju na međunarodnoj turističkoj mapi.
Uz značajno povećanje operativnih prihoda, nastavlja se provedba programa smanjenja troškova, što će također znatno utjecati na poboljšanje ukupnog rezultata poslovanja tvrtke. Operativni troškovi su smanjeni za 13% od početka godine. Rezultati poslovanja tvrtke za treći kvartal godine bit će objavljeni u redovnom terminu.
Sunčani Hvar d.d.