Vrsta objave: Rezultati poslovanja
Poslovni rezultati na razini putničke agencije Atlas te međunarodne mreže tvrtki članica adriatica.net Grupe u tekućoj sezoni upućuju na evidentan rast prodaje u srpnju, trenutnog prodajnog booma u Sloveniji, ali i trendove odabira jeftinijih aranžmana i odluke o kupnji u zadnji čas.
Zagreb, 15. srpnja 2010. – Poslovni rezultati i trendovi u sezoni 2010. na razini putničke agencije Atlas - glavne operativne kompanije adriatica.net Grupe na domaćem tržištu, ali i međunarodne mreže putničkih agencija unutar Grupe, ukazuju na određene specifičnosti uvjetovane globalnim gospodarskim kretanjima, klimatskim uvjetima, kao i činjenicom održavanja netom završenog svjetskog prvenstva u nogometu.
Prema rezultatima i pokazateljima putničke agencije Atlas, evidentan je trend odgođenog bookinga za Jadran u odnosu na prethodnu sezonu. Kupovina aranžmana u zadnji čas direktno je uzrokovana utjecajem recesije na planiranje putovanja. Utjecaj globalne gospodarske krize vidljiv je i u činjenici da se putnici u večini slučajeva odlučuju za jeftinije aranžmane. U ovom trenu Atlas bilježi uistinu minimalne zaostatke bookinga u odnosu na isti termin protekle sezone, no tu treba uzeti u obzir činjenicu kako je ove godine na rezultat bitno utjecalo održavanje svjetskog nogometnog prvenstva, ali i klimatski uvjeti koji u prvom dijelu sezone nisu išli na ruku domaćem turizmu. Potvrda navedenog je vidljiva kroz naglašeno pojačan interes za kupovinom aranžmana u periodu od početka srpnja do danas. Na razini predviđanja ukupne sezone, aktualni pokazatelji ukazuju kako bi ova sezona mogla biti na tragu prošlogodišnje, s mogućom tendencijom manjeg rasta.
Posebna se pak zanimljivost odnosi na razvoj situacije na Slovenskom tržištu, a prema rezultatima Kompasove međunarodne mreže. Naime, od početka godine do sredine mjeseca svibnja zabilježen je slabiji booking, s padom od čak 5%. Međutim, od kraja lipnja, a osobito od 1. srpnja do danas, zabilježen je pravi prodajni boom, s rastom od čak 10% u odnosu na prošlu sezonu. Očigledno je kako slovenski turisti i dalje najradije preferiraju našu obalu, ali i da je uz nepovoljne klimatske uvjete u lipnju, jedan od uzroka kasnijeg interesa i sudjelovanje Slovenske nacionalne momčadi na svjetskom nogometnom prvenstvu.
adriatica.net Grupa razvila se iz online turističke agencije www.adriatica.net osnovane 2000. godine. Prvo veliko proširenje nastupilo je 2004. godine, preuzimanjem Atlas Airtoursa, jednog od prvih turoperatora u Hrvatskoj.
Širenje se nastavlja 2005. godine ulaskom na tržišta Njemačke, Nizozemske i Slovenije putem preuzimanja tvrtki ID Riva Tours GmbH, Odisej, Ilirika Turizem. Daljnji korak u proširenju adriatica.net Grupe odvija se 2006. godine, kada ATLAS Travel Agency i Kompas d.d., prisutni na više od 26 tržišta, postaju dijelovima adriatica.net Grupe. Jolly Travel, vodeći srpski turoperator postaje dio Grupe 2007. godine.
Sve dodatne informacije dostupne su na brojevima telefona 01 2415 601, 091 2638 011 i na e-mail adresi: kristijan.grzetic@adriatica.net (kontakt osoba Kristijan Gržetić)
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600