Chevrolet povećao prodaju i udio na 13 europskih tržišta


Vrsta objave: Istraživanja, ankete i analize



 

·       Prodaja u Hrvatskoj porasla 57,4% 

·       Prodaja na europskom tržištu porasla 8%

·       Tržišni udio u Europi iznosi 2,4%

·       Izniman rast prodaje u Španjolskoj, Danskoj, Francuskoj, Portugalu, Turskoj, Nizozemskoj, Grčkoj, Švicarskoj i Švedskoj

 

 

Zagreb.  Chevrolet u Hrvatskoj u prvoj polovici godine bilježi rast prodaje od impresivnih 57,4% u odnosu na isto razdoblje lani, dok je tržište u padu više od 23%. S 8,40% Chevrolet zauzima visoko treće mjesto na tržištu osobnih automobila u usporedbi s 4,09% u prvoj polovici 2009. godine.

 

Chevrolet Europa prodao je od siječnja do lipnja ove godine 232.417* automobila, što je 16.401 ili 8% više u usporedbi s istim razdobljem prošle godine (2009: 216.016 automobila). Chevroletov udio na europskom tržištu porastao je za 0,14 jedinica na 2,4%, izračunato prema rastu udjela u 13 europskih zemalja.

 

„Sve više europskih kupaca upoznaje našu novu ponudu vozila: mini, male i kompaktne Chevroletove automobile lijepog izgleda po iznimno povoljnim cijenama", rekao je Wayne Brannon koji je na čelu Chevroletovih europskih operacija. „Sljedeće, 2011. godine predstavit ćemo sedam novih modela te se u skoroj budućnosti prebaciti s pokrivanja trećine europskih automobilskih segmenata na polovicu", dodao je Brannon.

 

Chevrolet je zabilježio posebno velik rast prodaje u mnogim južnoeuropskim državama, primjerice Španjolskoj, Francuskoj, Portugalu, Grčkoj i Turskoj. S druge su strane i Danska, Nizozemska, Švedska, Švicarska te Belgija također zabilježile troznamenkast ili dvoznamenkast rast prodaje.

 

U Rusiji, gdje se tržište polako oporavlja, Chevrolet je zadržao svoju poziciju vodećeg inozemnog branda, i to sa stabilnim tržišnim udjelom od 6,5%.

 

Sa svojim novim modelom u segmentu minija – gradskim automobilom Sparkom, Chevrolet je povećao svoj udio sa 5,7 na 7% u ovom segmentu koji inače bilježi lagani pad. Time je postao četvrti najbolje prodavani brand u Europi u ovom segmentu, prodavši ukupno 50.127 automobila.

 

U segmentu kompaktnih trovratnih modela, Chevrolet Cruze koji je nositelj titule AUTOBEST automobil godine 2010 i ima EuroNCAP-ovu sigurnosnu ocjenu od pet zvjezdica i dalje je vodeći na tržištu u mnogim državama. Njegov udio u segmentu iznosi 36% – primjerice u Španjolskoj u kojoj je od siječnja do lipnja ove godine prodano 4.375 Cruzea.

Text Box: * sve brojke su preliminarne i odnose se na broj novoregistriranih vozila

 

 

Tržišta na kojima je zabilježen rast, poredak prema rastu prodanih primjeraka

Prodaja siječanj – lipanj 2010.

Razlika u odnosu na broj prodanih automobila u 2009.

 

Razlika u odnosu na 2009. u %

 

Španjolska

14.259

+5.064

+55%

Danska

3.101

+2.499

+415%

Francuska

10.686

+1.959

+23%

Portugal

3.070

+1.433

+88%

Turska

6.290

+1.431

+30%

Nizozemska

3.219

+1.056

+49%

Grčka

2.013

+690

+52%

Hrvatska

1.633

+596

+57%

Švicarska

1.588

+460

+41%

Belgija

2.734

+302

+12%

Bosna i Hercegovina

412

+275

+204%

Švedska

741

+205

+38%

 

 

Prethodna Chevroletova prodaja 2004. - 2010.

Godina

Ukupno

Rast

Udio

2004.

251.121

55%

1,2%

2005.

295.247

17,5%

1,4%

2006.

341.737

15,8%

1,6%

2007.

457.224

33,6%

2%

2008.

506.433

10,8%

2,3%

        2009.

425.874

-15%

2,3%

2010. do 6. mjeseca

 232.417

8%*

2,4%

       * Ukupna industrijska proizvodnja u Europi +0,9% 2010. prema 2009. (do tekućeg mjeseca)



thumbnail

09.07.2010. » Slika
download 2010 07 09 Chevrolet.jpg [1119,06 KB]

www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600