Vrsta objave: Priznanja, nagrade i natječaji
· više od 45% hrvatskog građanstva smatra Vindijino mlijeko onim koje nudi najbolju kvalitetu i za to primjerenu cijenu
ZAGREB, 10. lipnja, 2010. – Najveća hrvatska prehrambena industrija dugoj listi već dobivenih certifikata i nagrada pridodaje i oznaku "Best Buy Award". Naime, prema rezultatima istoimenog istraživanja, Vindijino mlijeko predstavlja najbolju kupnju za hrvatske građane.
Istraživanje na kojem se temelji dodjeljivanje "Best Buy Award" nagrada i certifikata, prvi je puta po posebnoj metodi "Deep Mind Awareness" provedeno u Hrvatskoj u siječnju 2010. godine. Provodi ga Centar za istraživanje tržišta GfK, a obuhvaća čak 16 kategorija iz segmenta mliječne industrije: mlijeko, jogurt, kiselo mlijeko, maslac, probiotik, voćni jogurt, mliječni deserti i tako dalje.
U zasigurno najznačajnijoj kategoriji mliječne industrije - mlijeku, na prvu poziciju plasirala se upravo Vindija.
Na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku, ispitanike se u istraživanju pitalo: "Koje mlijeko, smatrate da u Hrvatskoj predstavlja najbolju kupnju - najbolji omjer cijene i kvalitete?".
Vindiji je svoj glas dalo 40,5% ispitanika, dok svega njih 4,8% nije znalo navesti niti jednu robnu marku mlijeka ili se nije htjelo izjasniti po ovom pitanju.
Kada se pribroje rezultati Vindije na prvom mjestu i rezultati Vindijinog podbranda 'z bregov plasiranog na trećoj poziciji, ispada da više od 45% hrvatskog građanstva smatra Vindijino mlijeko - mlijekom najbolje kupnje - onim koje nudi najbolju kvalitetu i za to primjerenu cijenu.
Odgovori u ovom istraživanju nisu bili sugerirani, već su ispitanici slobodno sami mogli navesti imena proizvođača mlijeka, odnosno brandove mlijeka, za koje oni smatraju da na hrvatskom tržištu nude najbolji omjer cijene i kvalitete.
Kontakt osoba:
Ivana Kaplan
Voditeljica marketinga
Tel. +385 42 399 060
Fax. +385 42 399 076
e-mail: ivana.kaplan@vindija.hr
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600