Combis osigurava kontinuitet poslovanja


Vrsta objave: Novi proizvod/usluga



Zagreb, 30. ožujka 2010. – Combis je danas predstavio suvremena 'Business Continuity' i 'Disaster Recovery' rješenja za sve institucije i tvrtke koje imaju potrebu ili zakonsku obvezu osigurati kontinuitet poslovanja.

 

Osiguravanje kontinuiteta poslovanja u slučaju ispada sustava ključan je preduvjet u sprečavanju financijskih gubitaka, ali svakako i zadobivanju povjerenja korisnika te njegovanju imidža sigurne i stabilne tvrtke. Osim toga, danas je za mnoge to i zakonska obveza, prvenstveno za financijske institucije odnosno banke i osiguravajuće kuće.

 

Combis je stoga, upravo za velike korisnike iz financijskog sektora predstavio 'Business Continuity' i 'Disaster Recovery' rješenja s virtualiziranom IT infrastrukturom kao temeljem za osiguravanje poslovnog kontinuiteta.

 

"Prema istraživanjima nezavisne istraživačke tvrtke Forrester, financijski gubici uslijed ispada sustava umnogome ovise o djelatnosti tvrtke i mogu iznositi od 150 tisuća pa do nekoliko milijuna dolara na sat. Stoga nije potrebno veliko znanje matematike da se utvrdi koliko banka, ali i njeni klijenti, gube u samo jednom jedinom danu. Zbog toga smatramo kako je inicijalna investicija u rješenja, vezana uz osiguravanje kontinuiteta poslovanja, apsolutno opravdana mnogobrojnim prednostima koje njihova implementacija nosi." – izjavio je Goran Car, direktor Sektora sistemske podrške i integracije iz Combisa.  

 

Vrijeme potrebno za ponovnu uspostavu servisa u slučaju ispada (Recovery Time Objective) se u virtualnom okruženju i uz implementaciju Disaster Recovery Manager rješenja, svodi tek na nekoliko sati, za razliku od izvršenja tradicionalnih procedura koje mogu potrajati i nekoliko dana. Osim toga, predstavljena rješenja osiguravaju znatne uštede kroz smanjenje kako operativnih troškova implementacije novih servisa i održavanja postojećih, tako i troškova prostora, električne energije te klimatizacije podatkovnih centara.

 

Combis za svoja rješenja pruža usluge održavanja u raznim modelima dok korisnicima koji moraju osigurati visoku dostupnost svojih usluga tvrtka nudi održavanje po modelu 24/7 (24 sata dnevno, 7 dana u tjednu).

 

 

Kontakt za medije: Mitra Muždalo, 091 3657 413, mitra.muzdalo@combis.hr

 



thumbnail

30.03.2010. » Slika
download Goran Car.jpg [278,83 KB]

www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600