TDR: Rast tržišnog udjela u Srbiji - Ronhill među vodećim brandovima na srpskom tržištu


Vrsta objave: Rezultati poslovanja



Beograd/Rovinj, 10. ožujka 2010. –  Tržišni udio TDR-a u Srbiji u protekle je tri godine porastao 49 posto i danas iznosi gotovo 10 posto. Svaki deseti potrošač u Srbiji potrošač je TDR-a. U 2009. godini TDR je na srpskom tržištu ostvario prodaju veću od 1,6 milijardi komada cigareta, a prihodi TDR-a u Srbiji su prošle godine iznosili 20 milijuna eura.  TDR je vodeći proizvođač cigareta u jugoistočnoj Europi s prodajom većom od 12,5 milijardi cigareta godišnje i godišnjim prihodom koji premašuje 250 milijuna eura. Na cijelom području jugoistočne Europe TDR drži lidersku poziciju s više od 25 posto.  Kao snažno izvozno usmjerena kompanija TDR je prisutan i na drugim europskim tržištima, a svoju prodajnu mrežu razvija i u zemljama Srednjeg i Dalekog istoka.  Početkom ove godine TDR je započeo gradnju tvornice u Iranu i širenje poslovanja na tržište jugozapadne Azije. 

 

Novi proizvodi na srpskom tržištu

 

Tijekom prošle godine TDR je na srpskom tržištu lansirao više novih proizvoda: MC brand u slims i king size formatu, limitirano izdanje Walter Wolfa te jubilarno i ekskluzivno izdanje Ronhilla, čija je 30-ta obljetnica obilježila 2009. godinu u TDR-u.  Ronhill je najprodavanija cigareta u regiji  i lider  na srpskom tržištu u segmentu medium brandova s najvećim tržišnim udjelom od 5,4 posto. Sredinom ožujka TDR će na srpsko tržište lansirati još jedan proizvod - York (Gold) 100's, koji će potrošačima biti dostupan po istoj cijeni kao i standardna, king size varijanta. 

 

Početkom ove godine u Srbiji su zbog promjene zakonske regulative porezna opterećenja na duhanske proizvode povećana za 10 posto u odnosu na 2009.  „Vodeći računa o našim potrošačima i gospodarskoj krizi, odlučili smo do daljnjega na štetu vlastitih prihoda i zarade zadržati postojeću razinu cijene našeg najznačajnijeg proizvoda, Ronhilla. Zbog novog sustava trošarina, u ovoj godini očekujemo smanjenje prihoda", izjavio je na današnjoj konferenciji za novinare u Beogradu predsjednik Uprave TDR-a, Davor Tomašković. Cijene i porezi su još uvijek daleko ispod razine u EU zemljama što upućuje na nastavak povećanja poreznih opterećenja cigareta i u budućnosti, dodao je Tomašković. 

 

 

Iskorak u zaštiti okoliša

Unapređujući poslovanje u skladu s najvišim standardima u zaštiti okoliša, TDR prestaje s upotrebom kartona u pakiranju šteka cigareta. Pakiranjem šteka samo u polipropilenski omot TDR unapređuje svoju proizvodnju u skladu s očekivanjima kupaca i razvojem proizvodne tehnologije. Prelaskom na suvremenija pakiranja, godišnje će u TDR-u biti potrošeno 1 000 tona kartona manje. Za proizvodnju 1 tone kartona potrebno je posjeći i do 3,5 tone drva, tako da je ovo vrlo značajan iskorak TDR-a u zaštiti okoliša.  U procesu proizvodnje kartona koristi se i voda, pa će TDR novim pakiranjem šteka cigareta u proizvodnji smanjiti i onečišćenje skoro 9 milijuna litara  vode godišnje. Ovo je još jedan poslovni iskorak  kojim TDR potvrđuje status kompanije svjesne svoje uloge i odgovornosti u očuvanju okoliša i prirodnih dobara.



thumbnail

10.03.2010. » Slika 1
download DSC01955.JPG [3474,87 KB]
thumbnail

10.03.2010. » Slika
download DSC01953.JPG [3254,35 KB]

www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600