Vrsta objave: Plan poslovanja
Predstavljanje trendova u hotelijerstvu i mogućnost uključivanja u jedan od vodećih globalnih svjetskih brendova Worldhotels predstavila je 15. veljače u HGK Heike Hoerdemann, direktorica Hotel Development EMEA. Tim se predstavljanjem otvara mogućnost zainteresiranim hrvatskim hotelskim tvrtkama da se uključe u tu prestižnu hotelsku grupaciju.
Hotelska grupa Worldhotels osnovana je 1970. godine te je stekla bogato iskustvo u pružanju potpore jedinstvenim neovisnim hotelima te regionalnim hotelskim grupacijama radi maksimalizacije njihovih poslovnih rezultata. Pojedine su poslovne funkcije grupirane unutar strateških organizacijskih jedinica. Riječ je o hotelskoj grupaciji koja je po broju hotela četvrta na svijetu te okuplja oko 450 prestižnih hotela diljem svijeta. Prodajnu podršku osigurava 30 globalno disperziranih ureda. U svom se poslovanju koristi najsuvremenijom upravljačkom tehnologijom na području rezervacije, distribucije i prodaje. Kontinuirano se provodi obučavanje osoblja radi ostvarivanja poslovne izvrsnosti.
Po broju hotela u svjetskim razmjerima prva tri mjesta zauzimaju hotelske grupacije Hilton, Marriott i Sheraton, pri čemu Worldhotels kao četvrti ima najveći broj hotela s četiri ili pet zvjezdica izvan SAD-a. Specifičnost je Worldhotelsa to što hoteli u njezinu sastavu zadržavaju vlastiti identitet, pri čemu za njih obavlja poslove prodaje, marketinga i distribucije. Na taj se način znatno smanjuju troškovi poslovanja.
Worldhotels je 2009. godine ostvarila 1,4 milijuna noćenja te prihod od noćenja u iznosu od 266 milijuna USD. Prošle je godine uveden novi sustav bookinga, povećana je koncentriranost na online poslovanje te su uvedeni novi programi treninga, što je rezultiralo poboljšanim poslovnim rezultatima.
Prodajna je sila te grupacije globalno umrežena, što rezultira brojnim pogodnostima pa se tako na primjer lokalni prodajni timovi mogu fokusirati na lokalno i regionalno tržište. Pri tome se koriste brojne suvremene prodajne tehnike. Internetsko poslovanje podupiru stručnjaci smješteni u New Yorku, Singapuru i Frakfurtu. Worldhotels je sklopila 17 partnerstava s vodećim međunarodnim i regionalnim prijevoznicima, pri čemu se sustavno analiziraju potrebe i navike klijenata te se koriste svjetske baze podataka i znanja. Online marketing jedan je od alata kojim se sustavno izgrađuju veze s klijentima.
Jedan je od glavnih ciljeva sveukupnih poslovnih procesa stalno povećavanje kvalitete koja je bitna sastavnica imidža te hotelske grupacije.
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600