Vrsta objave: Plan poslovanja
Toyota Motor Europe objavljuje preventivnu servisnu akciju na novoj - trećoj generaciji Priusa, čija je prodala krenula u listopadu 2009.
U Hrvatskoj,preventivnom servisnom akcijom obuhvaćene su 3 Toyote Prius, da bi se obavile preinake na softveru koji se koristi za upravljanje sustavom protiv blokiranja kotača ( ABS ).
Preventivna servisna kampanja je pokrenuta kao odgovor na izvješća o neusklađenosti osjeta kočenja prilikom spore aktivacije ABS-a.
Servisna akcija zahtijeva preinake na upravljačkom sustavu ABS-a kako bi se popravilo vrijeme reagiranja i ukupna osjetljivost sustava na proklizavanje kotača. Predviđeno trajanje servisnog postupka je oko 40 minuta, a za stranke je potpuno besplatno. Kao što je i uobičajenu u preventivnim servisnim kampanjama svi vlasnici ovih vozila biti će pismenim putem obaviješteni da dođu do najbližeg Toyota servisa na besplatan pregled i dodatno podešavanje upravljačkog sustava protiv blokiranja kotača.
Želimo napomenuti da do danas nije prijavljena niti jedna nezgoda koja bi moga biti povezana s ovim problemom.
Ostala Toyota i Lexus vozila, koja su dostupna na našem tržištu, nisu uključena u ovu preventivnu servisnu akciju.
Vlasnici Toyota vozila uključenih u ovu akciju mogu nas kontaktirati na besplatni info telefon 0800 0894.
Ovim putem ispričavamo se našim kupcima zbog neplaniranog dolaska u servis.
Communication Specialist & PR
Marketing Department
______________________
Toyota Croatia d.o.o.
Bani 110, 10 010 Zagreb
tel: +385 1 66 59 930
+385 1 66 59 947
mob: +385 99 31 34 777
fax: +385 1 66 59 940
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600