Novosti vezane uz preventivnu servisnu akciju papučice gasa


Vrsta objave: Izjave i komentari



Koristimo ovu priliku kako bi vas obavijestili o novostima vezanim uz preventivnu servisnu akciju papučice gasa.
Ono što je važno za naglasiti je kako u Adrija regiji (Slovenija, Hrvatska, BiH, Srbija i Kosovo), pa tako ni u Hrvatskoj nije bilo niti jednog zabilježenog takvog ili sličnog kvara u nekom od Toyotinih ovlaštenih servisa.

Detaljne analize potvrđuju kako se radi o IZNIMNO RIJETKOJ POJAVI na europskoj razini koja i ukoliko se dogodi u potpunosti se može kontrolirati u vožnji.

Standardna procedura kod preventivnih servisnih akcija, uobičajenih u automobilskoj industriji, podrazumijeva slijedeće:

·         Unutar Toyota kompanije čine se maksimalni napori kako bi se u najkraćem mogućem roku identificirao točan broj i lista vozila. Vjerujemo kako će informacija biti dostupna najkasnije do 12. veljače 2010.

·         Nakon potvrde konačne liste vozila biti će poslana pismena obavijest od strane Toyota Croatia d.o.o. svim vlasnicima čija su vozila obuhvaćena preventivnom servisnom akcijom kako bi se o Toyotinom trošku dodatno ojačao mehanizam papučice gasa

·         Prve količine potrebnih dijelova očekujemo u ovlaštenim servisima, kako u Europi, tako i u Hrvatskoj  od 15.veljače 2010. obzirom da je Toyota  potvrdila konačno rješenje za sve modele koji su uključeni u preventivnu servisnu akciju u Europi

Toyotini inženjeri su došli do rješenja problema kojem su prethodila vrlo detaljna testiranja u ekstremnim uvjetima. Toyotino rješenje za postojeće vlasnike je učinkovito i jednostavno: na postojeći sklop mehanizma papučice gasa biti će postavljena strojno rezana čelična pločica kao ojačanje koje će smanjiti naprezanje površina dijelova u dodiru. Postavljanjem ojačanja biti će smanjeno trenje čime će se izbjeći mogućnost otežanog hoda papučice gasa. Kako smo prethodno spomenuli prva isporuka rezervnih dijelova stiže u sve europske zemlje pa tako i u Hrvatsku do kraja sljedećeg tjedna. Usporedno s time pismenim putem se planira obavještavanje stranaka čija su vozila obuhvaćena ovom kampanjom da se jave najbližem Toyotinom ovlaštenom servisu. Osim toga, Toyota je već primijenila učinkovito rješenje u proizvodnji svih novih vozila namijenjenih europskom tržištu.

 

Toyotina filozofija stavlja sigurnost i zadovoljstvo svojih kupaca na prvo mjesto, stoga i ovoga puta Toyota na transparentan način obavještava stranke o potencijalnim rizicima kako bi povjerenje u Toyota kvalitetu ostalo neupitno. Rezultat takvog odnosa prema vlasnicima Toyotinih vozila je liderska pozicija u zadovoljstvu stranaka već 20 godina u cijelome svijetu.




05.02.2010. » Objava
download Toyota_Servisna akcija.doc [672,00 KB]

www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600