Chevrolet 2009. godine povećao prodaju i tržišni udio u Zapadnoj Europi


Vrsta objave: Rezultati poslovanja



-Tijekom 2009. Chevrolet povećao prodaju u Zapadnoj Europi za 15 posto
-Stabilan tržišni udio u Europi iznosi ukupno 2,3 post
o
-Chevrolet ponovno strani brand broj jedan u Rusiji za 2009.

-
Chevrolet ukupno četvrti po prodaji automobilski brand na svijetu
-Chevrolet Cruze, AutoBestov automobil 2010. godine, ima ključnu ulogu u rastu ovog branda u Kini

 

Godine 2009. Chevrolet je prodao 425.874 automobila u cijeloj Europi, zauzevši tržišni udio od 2,3 posto (2008: 506.433; 2,3 posto). Time je nadmašio prosjek automobilske branše u Zapadnoj Europi – novoregistrirano je gotovo 15 posto više Chevroletovih vozila u odnosu na 2008. (s 148.868 na 170.591 novih vozila). U trenutnoj izazovnoj gospodarskoj situaciji Chevrolet je 2009. iskoračio prema novim kupcima koji traže izvanrednu vrijednost za novac te je postigao rekordne tržišne udjele na deset europskih tržišta.

 

„Iako će vjerojatno trebati nekoliko godina da se naša branša vrati na razinu na kakvoj je bila 2007. i premda smo suočeni s velikim ekonomskim izazovima uslijed globalne recesije, intenzivno radimo na poboljšanju naše prodajne mreže i trudimo se oko svakog prodanog automobila kako bismo zadržali dobru razinu poslovanja u ovom razdoblju", rekao je Wayne Brannon, predsjednik i izvršni direktor Chevroleta Europe. „Imamo cijeli niz novih modela, uključujući i AutoBestov automobil za 2010. – Chevrolet Cruze, te posve novi gradski automobil Spark. Osim toga, ponudu će još upotpuniti novi obiteljski jednovolumen, novi Camaro te revolucionarni električni automobil s produljenim dosegom Volt", rekao je Brannon.

 

Chevrolet je udvostručio prodaju u Francuskoj (+132,4 posto) te u Njemačkoj povećao prodaju za 40 posto. U Italiji, Njemačkoj, Francuskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Turskoj, Austriji i Portugalu zabilježeni su prodajni rekordi. Chevroletova najuspješnija tržišta kada se radi o broju prodanih vozila u 2009. bila su Rusija, Italija, Njemačka, Francuska i Španjolska.

 

Izvanredne rezultate u Zapadnoj Europi prati pad prodaje u Istočnoj Europi, osobito Rusiji, no Chevroletov je ukupni tržišni udio u Europi ostao stabilan usprkos 50-postotnom padu ukupnih prihoda autoindustrije na ruskom tržištu. Chevrolet je 2009. ponovno bio najbolje rangirani strani brand u Rusiji kada se govori o prodaji. Dok je Chevroletov tržišni udio u Rusiji ostao na 7 posto, zabilježen je određeni pad prodaje u Istočnom dijelu Europe zbog oslabljenog tržišta.

Najbolje prodavani automobil iz Chevroletove ponude u Europi 2009. godine bio je Aveo (90.000 vozila), a slijedi ga Matiz/Spark (82.000 Vozil). U cijeloj je Europi prodaja novog Cruzea (2009.: 21.048) nadmašila i najoptimističnija očekivanja. Novi gradski automobil Spark naći će se u prodaji u veljači 2010.

 

Globalno gledano, Chevrolet je u 2009. prodao više od 3,5 milijuna vozila, što ga čini četvrtim najvećim automobilskim brandom na svijetu, i također GM-ovim najvećim brandom. Godine 2009. porasla je prodaja Chevroleta u Kini za 67 posto s 332.774 prodanih vozila, čime je Kina treće po veličini Chevroletovo tržište nakon SAD-a (1 344.629 prodanih vozila) i Brazila (595.500 vozila).

 

U Kini sada više od 800.000 ljudi posjeduje Chevroletov automobil, a njih je gotovo trećina kupila svoj Chrevrolet na ovom, trećem po veličini globalnom tržištu za brand.

 

 

Prodaja Chevroleta u Europi 2004. – 2009.

Godina

Prodaja

Rast

Udio

2004.

251.121

55%

1,2%

2005.

295.247

17,5%

1,4%

2006.

341.737

15,8%

1,6%

2007.

457.224

33,6%

2,0%

2008.

506.433

10,8%

2,3%

2009.

425.874

-(15,9)%

2,3%

Ukupno Europa autoindustrija -14,2% 2009 vs. 2008.

 

 

O Chevroletu

Chevrolet je vodeći globalni brand General Motorsa koji godišnje proda preko 4,5 milijuna vozila u više od 130 država. Četvrti je po veličini globalni brand kada se radi o prodaji te je također jedan od najbrže rastućih brandova na svijetu. Chevrolet se odlikuje izražajnim dizajnom, vrhunskim performansama i nastojanjem da ponudi najbolju
vrijednost za novac u svakom segmentu u kojemu je prisutan. Nakon ponovnog predstavljanja branda u Europi 2005. godine
Chevrolet je udvostručio prodaju na preko 500.000 jedinica u 2008. Nova Chevroletova ponuda modela uključuje mali Aveo, kompaktnu limuzinu Cruze, terenac Captivu te srednje veliku Epicu. Posve nov gradski auto
Spark bit će predstavljen početkom 2010. godine. Chevroletova najveća tržišta u Europi su Rusija, Španjolska, Italija, Ujedinjeno Kraljevstvo i Njemačka. Brand je osnovao švicarski emigrant Louis
Chevrolet 1911. godine pa će uskoro proslaviti stogodišnjicu svojeg
postojanja predstavljanjem revolucionarnog električnog automobila s produljenim dosegom -
Chevrolet Volta. Više informacija o Chevroletu može se naći na web-stranicama http://www.chevroleteurope.com i http://media.chevroleteurope.com.




www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600