Vrsta objave: Rezultati poslovanja
Grupa Renault je ostvarila svoj cilj povećanja udjela na svjetskom tržištu.
Povećanja proizvodnje odlučena tijekom 2009. kao i obnova game su omogućili povećanje tržišnog udjela u drugom polugodištu te završetak godine s rastom tržišnog udjela.
. Na tržištu osobnih i gospodarskih vozila, Grupa Renault je blago povećala svoj tržišni udio na 3,7% (+0,1 postotni bod) : na svjetskom tržištu koje je u padu za 4,7%, Grupa je zabilježila pad od samo 3,1% (količina prodanih vozila : 2,309 milijuna vozila).
. Na tržištu osobnih vozila, Grupa Renault bilježi tržišni udio od 4,3%, s povećanjem od 0,2 postotna boda: na svjetskom tržištu koje je u padu za 4,2%, Grupa je povećala prodaju za 0,7% (količina prodanih vozila : 2,032 milijuna vozila).
. Marka Renault ponovno postaje 3. marka u Zapadnoj Europi prvenstveno zahvaljujući uspjehu obitelji Mégane i Twingo.
Na tržištu gospodarskih vozila, marka Renault je od 1998. marka br.1 u Zapadnoj Europi.
. Marka Dacia je povećala prodaju za 91% na 214 500 vozila u Europi i ostvarila tržišni udio od 1,3%. U Francuskoj, Dacia se svrstava među 10 vodećih marki.
. Renault Samsung Motors napreduje za 0,8 postotnih bodova u pogledu tržišnog udjela (9,3%) i u količini prodanih vozila za 31%, što čini Južnu Koreju trećim tržištem Grupe u 2009.
. Po prvi puta nakon 10 godina, nakon pada određenih tržišta kao što su Rusija i Rumunjska, Grupa Renault bilježi pad količine prodaje izvan Europe, čak iako zadržava 34% globalne prodaje izvan Europe.
* na temelju privremenih rezultata od 4. siječnja 2010.
Rezultati TOP 15
Prvih 15 tržišta predstavlja 85% prodaje Grupe.
Na kraju 2009., od navedenih 15 tržišta, 11 bilježi povećanje tržišnog udjela (vs 8 krajem lipnja), 1 je stabilno, a 3 su u padu.
Zaključak i perspektive za 2010.
Tržišni udio Grupe na svjetskoj razini se blago povećao na 3,7%.
Na kraju 2009., na 15 prvih tržišta Grupe koja predstavljaju 85% prodaje, 11 tržišta bilježi povećanje tržišnih udjela, 1 je stabilno, a 3 su u padu.
U okruženju usporenog rasta koje bi se trebalo potvrditi u 2010. godini, Grupa očekuje pad europskog tržišta za 8 do 10%. S konačnim završetkom učinka vladinih poticajnih mjera, kontekst automobilske industrije će ostati napet. Cilj Grupe ostaje povećanje tržišnog udjela, kao nastavak zamaha iz drugog polugodišta 2009., poštujući financijske ciljeve.
U 2010., Grupa Renault će se moći osloniti na nove ponude proizvoda kako bi povećala svoje tržišne udjele :
- Nastavak obnove game s novim Masterom u obitelji gospodarskih vozila, novim SM5, potpunim razvojem obitelji Mégane u pogledu osobnih vozila.
- Gama Entry dobro prilagođena očekivanjima tržišta i koja uvijek pokazuje dinamičan rast kao što to dokazuje uspjeh marke Dacia. Gama će biti obogaćena lansiranjem vozila Duster.
Više informacija možete naći u privitku.
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600