Nova Opel Meriva: prvakinja u fleksibilnosti


Vrsta objave: Novi proizvod/usluga



 

·       Inovacija: potvrda vodeće pozicije u fleksibilnosti cijelim nizom jedinstvenih značajki

·       Stil slijedi funkciju: stražnja bočna vrata s otvaranjem prema unatrag, FlexDoors, poboljšavaju pristup kabini 

·       Predstavljanje: svjetska premijera u Ženevi, 4. ožujka

 

Rüsselsheim.  Inovativna, svestrana i elegantna: druga generacija Opel Merive, koja će biti predstavljena javnosti 4. ožujka na Ženevskom sajmu automobila, postavit će nove standarde automobilske svestranosti cijelim nizom inovativnih značajki stvorenih radi optimizacije fleksibilnog korištenja prostora. Nova će Meriva doći upakirana u prepoznatljiv suvremen dizajn.

 

Nakon pionirske uloge na području svestranosti i praktičnosti automobila svojom Zafirom 1999. godine, Opel je predstavljanjem prve generacije Merive 2003. stvorio nov tržišni segment malih, cjenovno pristupačnih jednovolumena. Svojim revolucionarnim konceptom stražnjih sjedala FlexSpace, visokim položajem sjedala i prostranom kabinom, Meriva je bila velika što se tiče raspoloživog prostora, a mala po dimenzijama – bila je to formula za uspjeh koja je pomogla Merivi da drži vodeće mjesto u segmentu manjih jednovolumena. U Europi je tako prodano ukupno više od milijun Meriva prve generacije.

 

Sada se pojavljuje druga generacije Merive i ponovno podiže ljestvicu cjenovno pristupačne fleksibilnosti u pokretu. Sustav FlexSpace dodatno je poboljšan kako bi bio još lakši i intuitivniji za korištenje. Također je predstavljen koncept FlexDoors – inovativna vrata koja se otvaraju suprotno nego što je uobičajeno, prema stražnjem dijelu automobila i time olakšavaju ulazak u kabinu, što se prvi put može vidjeti na vozilu masovne proizvodnje. Osim toga, unutrašnjost nove Merive nudi puno mjesta za pohranu prtljage zahvaljujući revolucionarnom konceptu fleksibilne središnje konzole kao i Opelovom ekskluzivnom sustavu FlexFix – integriranom stražnjem nosaču za bicikle koji se izvlači poput ladice iz stražnjeg odbojnika, odnosno prostora ispod prtljažnika.

Merivina karakteristična fleksibilnost dodatno je pojačana iznimno stilski dotjeranom vanjštinom i interijerom koji predstavlja korak naprijed u Opelovoj novoj i nagrađivanoj dizajnerskoj filozofiji koja spaja umjetničku skulpturalnost s njemačkom preciznošću. Njen jednovolumenski obris je elegantan i dinamičan. Stražnji prozori slijede oblik vala naglašavajući vrata FlexDoors, stražnja bočna vrata s otvaranjem prema unatrag, dok je istovremeno poboljšan pogled koji iz automobila imaju putnici na stražnjoj klupi, osobito djeca.

 

Novi standardi u svestranosti

 

„Sa Zafirinim konceptom sjedala Flex 7 i Merivinim FlexSpaceom, osmislili smo novi način posve integrirane fleksibilnosti", rekao je Alain Visser, potpredsjednik prodaje, marketinga i odnosa s kupcima u Opelu/Vauxhallu. „S novom Merivom htjeli smo napraviti novog prvaka u svestranosti na automobilskom tržištu. Mislim da nijedan drugi automobil ne nudi toliko ideja koje život čine lakšim."

 

Povećana fleksibilnost proširena je na sva područja nove Merive. U putničkoj kabini inovativni sustav stražnjih sjedala FlexSpace, predstavljen s prvom generacijom Merive, dodatno je unaprijeđen: sada je potrebno još manje napora za pomicanje sjedala u razne položaje i njihovo preklapanje. Sustav je sada još intuitivnije i lakše koristiti.

 

Kroz cijelu kabinu znatno je povećan prostor za pohranu sitnica i prtljage, a posebno je pronađeno mjesto za svaki od predmeta koji se redovito nalaze u unutrašnjosti vozačke kabine. Revolucionarni koncept konzole FlexRail sastoji se od međusobno zamjenjivih jedinica za pohranu koje se pomiču na svojevrsnim šinama smještenim između prednjih sjedala. Tako se dobiva praktičan i prilagodljiv prostor za pohranu bilo kakvih predmeta.

 

Prilično velika prednja sjedala Merive slična su onima u novoj Astri i Insigniji. Ona nude najbogatije mogućnosti podešavanja u klasi: 240 mm naprijed/natrag te 65 mm u visinu. Tako si putnici svake dobi i veličine mogu namjestiti sjedala za udobnu vožnju i putovanja. Osim toga, s Merivom će sada biti dostupan i Opelov jedinstveni nosač za bicikle FlexFix.

 

Ulazak u novo doba za vrata

 

Meriva otvara novu dimenziju svojim sustavom stražnjih bočnih vrata s otvaranjem prema unatrag koja omogućuju izvanredan pristup stražnjim sjedalima. Koncept FlexDoors prvi je takve vrste u masovnoj proizvodnji vozila. Za razliku od drugih trenutno dostupnih sustava sa stražnjim bočnim vratima koja se otvaraju prema unatrag, vrata FlexDoors dolaze u punoj veličini i otvaraju se nezavisno bez potrebe preklapanja prednjim vratima. Uobičajena konstrukcija B-nosača omogućuje ovakvo nezavisno otvaranje i istovremeno osigurava visoku čvrstoću karoserije i zaštitu u slučaju bočnog sudara.

 

FlexDoors nudi povećanu funkcionalnost olakšavajući ulazak i izlazak iz stražnjeg dijela automobila. Smještajući šarke vrata na C-nosač ostavlja i više mjesta za noge putnika. Vrata FlexDoors otvaraju se pod kutem od maksimalno 84 stupnja što je puno šire od uobičajenih vrata koja se otvaraju standardno pod kutem od 68-70 stupnjeva. Vozač i suvozač također mogu uživati u povećanom kutu otvaranja vrata od 84 stupnjeva. FlexDoors olakšava putnicima pristup do kabine, no također je i ergonomičniji i nudi vozaču i suvozaču brži pristup vratima kada trebaju smjestiti jaknu, torbu ili kišobran iza nekog od prednjeg sjedala.

 

FlexDoors također donosi povećanu sigurnost, posebno za obitelji s malom djecom. Roditelji mogu lako posegnuti na stražnje sjedalo kako bi osigurali svog mališana u dječjoj sjedalici, a također mogu pomoći djetetu pri izlasku ili ulasku u vozilo. Primjerice, kada su istovremeno otvorena prednja i stražnja vrata stvorena je sigurnosna zona u kojoj roditelj i dijete mogu bez opasnosti izići iz automobila a da ih ne razdvajaju vrata, čime se smanjuje mogućnost da dijete zakorači u promet i nađe se u opasnoj situaciji.

 

FlexDoors osim funkcionalnosti unaprjeđuje i stil. Ulazak i izlazak iz vozila ne samo da su prirodniji, nego i izgledaju elegantno. Više nije potrebno s mukom se izvlačiti sa stražnjeg sjedala.

 

Koncept FlexDoors uspješno je tržišno testiran i ocijenjen od strane Merivinih kupaca od 2006. godine, a iza njega je cijeli niz patentiranih sustava zaključavanja namijenjenih optimizaciji sigurnosti.

 

Nova Opelova dizajnerska filozofija primijenjena na jednovolumen

 

Iznutra i izvana, Meriva predstavlja korak naprijed u Opelovoj novoj dizajnerskoj filozofiji koja spaja umjetničku skulpturalnost i njemačku preciznost te se fokusira na kvalitetu kako je to prije nje bio slučaj s Insignijom i novom Astrom.

 

Opelovi dizajneri napravili su dinamičan i elegantan jednovolumen. Spuštena linija krova u kombinaciji s Opelovim prepoznatljivim bočnim motivom oštrice te valovita linija stražnjih prozora daju Merivi svjež, prepoznatljiv karakter i izgled.

 

Vrata FlexDoors pozivaju vas da uđete u unutrašnjost kabine koju krase skladne fluidne linije i površine. Ploča s instrumentima u obliku krila daje dojam širine i prostranosti. Središnji dio nagnut naprijed pridonosi tom dojmu i daje ugođaj sportske skulpturalnosti.

 

Unutrašnjost je dodatno uljepšana sa šest različitih varijanti boja i presvlaka, što je najveći izbor kojega je dosad ponudio Opel za neki svoj model. Najviši standardi završne obrade odabranih tekstura i materijala kao i raspored i dekoracije pojedinih instrumenata karakteristični su za puno skuplja vozila.

 

Meriva će izići na tržište s ponudom šest ekološki prihvatljivih motora

 

Nova Meriva ima duži međuosovinski razmak, širi prednji i stražnji trag kotača, a sve to pridonosi boljoj upravljivosti i većoj udobnosti u vožnji.

 

Ponuđeni izbor motora i pogonskih sustava sastoji se od ekonomičnih i visokoučinkovitih motora s turbopunjačem snage od 75 do 140 KS. Također će se naći u ponudi posebno ekonomična verzija ecoFLEX. Meriva će dolaziti s izborom između 5 i 6-stupanjskog ručnog mjenjača, a ponuđen je i 6-stupanjski automatski mjenjač.

 

Projektirana i razvijena u Opelovom inženjerskom centru u Rüsselsheimu u Njemačkoj, nova Meriva će se proizvoditi u španjolskoj Zaragozi te će se naći u prodaji ovog ljeta.

 

 

Tekst i fotografije mogu se downloadati s web-stranice media.opel.com.



thumbnail

05.01.2010. »
download 2010 01 05 Opel Meriva_3.JPG [784,68 KB]
thumbnail

05.01.2010. »
download 2010 01 05 Opel Meriva_2.JPG [817,94 KB]
thumbnail

05.01.2010. »
download 2010 01 05 Opel Meriva.JPG [736,74 KB]

www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600