Vrsta objave: Rezultati poslovanja
Zagreb, 28. prosinca 2009. – Hrvatska pošta je vođenjem pažljive politike raspologanja novčanim sredstvima, uspjela iz vlastitih izvora postići potpunu likvidnost i u uvjetima velikih poremećaja na novčanom tržištu biti u poziciji da sve svoje obaveze izmiruje u ugovorenim rokovima plaćanja do 30 dana. Hrvatska pošta podmirila je obveze plaćanja poreza, prireza, doprinosa kao i sve obveze prema dobavljačima, ali i prema svojim djelatnicima.
Zahvaljujući restrukturiranju koje je, slijedom objavljene Strategije razvoja Hrvatske pošte 2008-2013, pokrenuto, Hrvatska pošta razvila je novu i prilagodljivu poslovnu strategiju koje se, u doba kada mnoge tvrtke imaju problema s likvidnošću, pokazala iznimno uspješnom. Uz odlične poslovne rezultate, Hrvatska pošta nema dugovanja prema svojim djelatnicima, dobavljačima, kao ni prema državi.
U prvih deset mjeseci ostvarena je operativna dobit od 138 milijuna kuna, dok se do kraja godine očekuje dobit iz osnovne djelatnosti od 150 milijuna. Poštanski prihodi povećani su za 17%, ukupni prihodi povećani su za 10% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok su rashodi smanjeni za gotovo 5%. Važno je napomenuti kako Hrvatska pošta nije korisnik državnog proračuna iako je država većinski vlasnik.
# # #
Matija Kapetanović
Ured za korporativne komunikacije
Hrvatska pošta d.d.
Jurišićeva 13, 10101 Zagreb
Tel: +385 1 498 1290
Fax: +385 1 480 6065
e-mail: matija.kapetanovic@posta.hr
web: www.posta.hr
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600