Allianz Zagreb u trećem kvartalu 2009.: Snažan rast dobiti uz zadržavanje visoke adekvatnosti kapitala


Vrsta objave: Rezultati poslovanja



 

·         Bruto dobit Allianza u prvih devet mjeseci iznosila je 41,1 mil. kn, uz ostvareni ukupni premijski prihod od 750,9 mil. kn

·         Visoka adekvatnost kapitala: granica solventnosti od gotovo 168%, rast u odnosu na polugodišnje rezultate (162%)

·         U neživotnim osiguranjima zabilježen je premijski prihod od 514,2 mil. kn, pad premije i dalje značajniji u segmentu motornih vozila

·         U životnim osiguranjima ostvaren je premijski rezultat od 236,7 mil. kn, uz zadržan trend rasta klasičnih osiguranja života

·         Allianzovi investicijski fondovi ostvarili vrlo dobar rezultat u prvih 6 mjeseci poslovanja; Allianz Cash među vodećim novčanim fondovima po ostvarenom prinosu

 

 

 

 

Treći kvartal poslovanja Allianza obilježio je snažan rast dobiti tako da je Društvo ostvarilo bruto dobit od 41,1 milijun kuna, koja je na polugodišnjoj razini ove godine iznosila 22 milijuna kuna. Ukupni bruto premijski prihodi iznosili su 750,9 milijuna kuna, što je u odnosu na isto razdoblje protekle godine pad od 10,3 posto. Ostvarena dobit rezultat je uspješnog upravljanja troškovima, održavanja zadovoljavajuće kvalitete portfelja te dobrog investicijskog rezultata. Granica solventnosti (eng. solvency ratio) Društva, povećana je u odnosu na polugodišnje rezultate i iznosi gotovo 168% (zakonski minimum iznosi 100%).

"Naši rezultati nakon devet mjeseci pokazuju da Allianz ima vrlo solidnu osnovu za dobro i pozitivno poslovanje čak i u ovim novim "normalnim" uvjetima u kojima poslujemo. S dobiti Društva smo zadovoljni unatoč opterećenju koji su nam donijeli neplanirani državni nameti. Postigli  smo dobar investicijski rezultat, koji su nam omogućile visoke kamatne stope na depozite a do sada nije bilo velikih i katastrofalnih šteta. Tome želim dodati i zadovoljavajuću naplatu, s obzirom na tržišne okolnosti", komentirao je rezultate Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.

 

 

 

Neživot - očekivano najviše pogođen segment motornih vozila

U segmentu neživota ostvarena je premija od 514,2 milijuna kuna što je pad od 4,7 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Bolje rezultate od tržišta Allianz bilježi  i dalje u osiguranju od privatne odgovornosti i putnog zdravstvenog osiguranja. S obzirom na visoki udjel premije osiguranja motornih vozila u ukupnoj premiji neživotnih osiguranja te na trend pada prodaje novih vozila i značajan broj neosiguranih vozila, očekivano je zabilježena niža premija u segementu automobilske odgovornosti i kasko osiguranja. Ukupno gledajući, pad osiguranja od automobilske odgovornosti u Allianzu je u prvih devet mjeseci iznosio 4,9 posto. Istovremeno, dok tržište bilježi pad od 12,5 posto u kasko osiguranjima, Allianz je ostvario pad od 11,2 posto. Kombinirani razmjer (eng. combined ratio), odnos ukupnih rashoda i zarađene premije, iznosio je nakon devet mjeseci 99,7%.

 

Život - Allianz u klasičnom osiguranju života raste brže od tržišta

I dalje je fokus poslovanja usmjeren na povećanje premije klasičnih životnih osiguranja, što je rezultiralo da je u tom segmentu Allianz ostvario rast od 4,7 posto, dok tržište bilježi pad od 1,7 posto.  Nastavljen je trend smanjenja prodaje polica životnih osiguranja vezanih uz kredite što je očekivano rezultiralo padom bruto premije. Tako je premijski prihod u prvih devet mjeseci iznosio 236,7 milijuna kuna.  

 

Allianz Invest: Allianz Cash među vodećim novčanim fondovima po ostvarenom prinosu

U prvih šest mjeseci poslovanja Allianzovih investicijskih fondova ostvareni su vrlo dobri rezultati. Tako je Allianz Cash, novčani fond, u razdoblju od 11.05. do 11.11.2009. ostvario anualizirani godišnji prinos od gotovo 8%, dok je imovina pod upravljanjem prešla 130 milijuna kuna. U istom periodu mješoviti fond Allianz Portfolio zabilježio je neanualizirani prinos od 4%.

 

Komentirajući daljnje planove Boris Galić je rekao: "Očekujem da ćemo i ovu tešku poslovnu godinu završiti sa solidnim rezultatima. Cilj nam je i dalje na prvom mjestu profitabilno poslovanje, kontrola troškova, ali i ulaganje u prodajnu mrežu i nove usluge za klijente. Što se tiče tržišta, ne očekujem da će se trendovi do kraja ove i u sljedećoj godini bitno promijeniti, tako da se pripremamo za još jednu izazovnu poslovnu godinu."

 

Za daljnje informacije molimo kontaktirajte:

Sonja Miočić

direktorica Službe korporativnih komunikacija

sonja.miocic-maksic@allianz.hr




www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600