Vrsta objave: Širenje poslovanja
Grad Izmir je Siemens IT Solutions and Servicesu dodijelio ugovor za pronalaženje i realizaciju novog rješenja za operativni centar vatrogasne službe, policije i službe spašavanja. Posao uključuje isporuku cjelokupnog hardvera i softvera za kontrolni centar, instalaciju sustava upravljanja hitnim slučajevima s video nadzorom te integraciju svih aplikacija za međusobnu komunikaciju raznih timova za hitne reakcije. Siemens će prvo postaviti mrežu od 1.000 video kamera na ključnim križanjima u gradu što će omogućiti brzu i učinkovitu reakciju kontrolnog centra za hitne slučajeve i krizne situacije. Ugovor vrijedi oko 11 milijuna eura. Rok za puštanje rješenja u funkciju je kolovoz 2010. godine a ono će predstavljati prvo rješenje takve vrste u Turskoj.
Izmir je s preko tri milijuna stanovnika treći najveći grad u Turskoj. "Poput mnogih drugih gradova na svijetu, Izmir se suočava s ogromnim izazovima u sigurnosti. S novim Siemensovim rješenjem moći ćemo optimalno rasporediti sve dostupne resurse u hitnim slučajevima", kaže Reşat Obuz, zamjenik direktora Državnih cesta prvog reda u 2. regiji i direktor Izvršnog odbora projekta.
Dispečer u zapovjednom centru u Izmiru izravno unosi informacije iz dolaznog poziva u sustav upravljanja hitnim slučajevima koristeći prethodno definirane parametre i opisuje hitni slučaj. Istovremeno može uključiti video snimke s mjesta nesreće izravno na ekrane u kontrolnoj sobi te pristupiti digitalnim kartama grada kako bi brzo dobio pregled situacije. Sustav zatim automatski predlaže potrebne resurse: koja vozila su potrebna, s kojom opremom; koliko osoba iz hitne službe je potrebno; koliko brzo mogu doći na mjesto nesreće. Dispečer može prihvatiti prijedlog koji mu ponudi sustav ili ga prilagoditi i sam pokrenuti potrebne mjere reakcije. Sustav upravljanja hitnim situacijama zatim alarmira sve timove za hitnu reakciju šaljući SMS poruke preko GPRS-a ili radija.
Proces se dokumentira od trenutka primitka poziva sve do završetka operacije. Detalji se spremaju u sustav upravljanja kvalitetom te pružaju važnu statistiku za daljnje poboljšanje učinkovitosti hitnih operacija.
Siemens IT Solutions and Services je vodeći međunarodni pružatelj IT rješenja i usluga. Pokriva cijeli lanac IT usluga iz jednog izvora, od savjetovanja preko integracije sustava, sve do upravljanja IT infrastrukturama. Uz to, Siemens IT Solutions and Services proširuje ponudu drugih Siemensovih sektora IT rješenjima. Zahvaljujući opširnom tehnološkom i industrijski specijaliziranom znanju, Siemens IT Solutions and Services donosi primjetnu dodanu vrijednost svojim klijentima. Novi Siemensov odjel osnovan je u siječnju 2007. godine te zapošljava više od 41.000 ljudi širom svijeta i ostvaruje godišnju prodaju od otprilike 5,3 milijarde eura, od čega se preko 70 posto ostvaruje izvan Siemensovih sektora. Siemens IT Solutions and Services Hrvatska zapošljava oko 580 djelatnika i vodeći je isporučitelj IT usluga u Hrvatskoj. U Hrvatskoj i na inozemnom tržištu Siemens IT Solutions and Services Hrvatska je prepoznat kao pravi izbor partnera za velika i složena rješenja te infrastrukturne projekte.
Više informacija: www.siemens.hr/it-solutions
Kontakt:
Dinka Karakašić
01/6105-222
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600