Vrsta objave: Novi proizvod/usluga
Krapinsko-zagorska županija je među prvim županijama odlučila izgraditi svoj brand, a za taj opsežan i zahtjevan posao angažirana je Brandoctor, prva specijalizirana branding agencija u Hrvatskoj. Brand strategija i vizualni identitet Krapinsko-zagorske županije predstavljen je danas u Muzeju Evolucije – Hušnjakovo u Krapini. Kao prvi korak nakon izrade brandinga te na temelju platforme branda Županije kreiran je njen vizualni identitet. Logotip Županije povezuje nekoliko elemenata u cjelinu: prekrasan krajolik Krapinsko-zagorske županije (brežuljci, rječice, "hižice"), toplinu i gostoljubivost ljudi te čarobni, bajkoviti dojam koji ovaj kraj ostavlja svojim izgledom i emocijom.
– Predstavljanje brand strategije vizualnog identiteta je značajan događaj koji će donijeti puno promjena u županiju. Ovim projektom želimo promijeniti poboljšati predodžbu o Krapinsko-zagorskoj županiji odnosno Zagorju i njezinim stanovnicima – rekla je prilikom predstavljanja Sonja Borovčak, županica Krapinsko-zagorske županije.
Iz priče o Županiji proizašlo je jedinstveno pozicioniranje koje postojeća ili potencijalna konkurencija teško može kopirati i tako oduzeti snagu ovom brandu. Pozicioniranje se sastoji od srži, obećanja i osobnosti branda. Srž branda Krapinsko-zagorske županije određena je kao Čarolija bajkovitog dlana. Obećanje branda kaže da je to mjesto koje će svojim izgledom i sadržajem stvoriti osjećaj inspiracije, opuštenosti, zanesenosti i užitka. Osobnost branda Županije određuje kakva bi ona bila da je zamislimo kao osobu, tako da su karakteristike ovog branda: bajkovito, čarobno, dobro, inspirativno, slikovito, zeleno, plemenito, prirodno, mirisno, bregovito, staro, tradicionalno, vedro, hrvatsko, smirujuće, iznenađujuće, romantično, božje, ljudsko, marljivo, prijateljsko, sretno, skriveno, tajnovito, intrigantno, kreativno i toplo. Image ovog branda je dobar, zeleni, čaroban i bajkovit te duhovno-inspirativan. Izdvojeni atributi imidža ovog branda zajedno grade priču u svijesti potrošača, a moraju biti projicirani putem vizualnog identiteta, slogana i komunikacije branda.
Brandoctor je odredio tri ciljne skupine: same stanovnike Županije, turiste iz Hrvatske i inozemne turiste. Sve ciljne skupine precizno su definirane prema psihografskim karakteristikama. Mišljenje stanovnika Županije i ostalih ispitanika o Županiji te potrebe, želje i navike svih triju ciljnih skupina u direktnoj su sinergiji sa zadanim pozicioniranjem branda te brand imidžem. Precizno definiranom brand platformom kreirat ćemo jedinstvenu svijest o Županiji na temelju koje će porasti interes i stvoriti se potražnja u svijesti ciljnih skupina, kao što su domaći i inozemni turisti, investitori te potencijalni rezidencijalni stanovnici. Pri spomenu imena branda, potrošač mora osjetiti pregršt emocija ili asocijacija koje su jedinstvene samo za taj brand i koje će potaknuti potražnju u svijesti potrošača.
Kontakt:
Josip Bosak
049 329 221
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600