Branko Eder predsjednik Udruženja marketinga HGK


Vrsta objave: Kadrovske promjene



Izborna sjednica Udruženja marketinga koje djeluje pri Sektoru za trgovinu Hrvatske gospodarske komore održana je 8. srpnja u HGK. Na sjednici je izabrano novo vodstvo Udruženja te je za predsjednika Udruženja ponovno izabran Branko Eder iz tvrtke SRT d.o.o.

 

Članovi Vijeća su priznati stručnjaci iz područja tržišnih komunikacija, to su: Eduard Klein Šumanovac, Unex group; Ivana Galić, Spotstudio d.o.o.; Željko Weiss, Denon design studio d.o.o.; Robert Barilla, Press media d.o.o.; Alan Engelbrecht, Advans d.o.o.; Kristijan Jurković, EP64 d.o.o.; Željko Štimac, Akterpublic d.o.o. i Damir Šmit-Slivonja, Kali d.o.o.

 

Osnovni je cilj Udruženja suradnja s nadležnim ministarstvima i drugim državnim institucijama u vezi s predlaganjem i sudjelovanjem u izradi novih zakona te iniciranje dopuna i izmjena postojećih zakona i uredbi iz područja djelatnosti Udruženja te ostale aktivnosti radi unapređivanja djelatnosti.

 

Na sjednici se također raspravljalo o krizi koju je ova djelatnost osjetila među prvima te utjecaju koji će imati na strukturu tržišta gdje će agencije povećavati efikasnost i tražiti svoju tržišnu nišu. Oglašivački budžeti se smanjuju i traži se više za manje uloženih sredstava. Vidljiva je potreba za novim načinom razmišljanja i promjenama koje se događaju u toj dinamičnoj grani gospodarstva.

 

Upravo činjenica da je na tržištu više udruženja u kojima se okupljaju kreativci dokazuje potrebu za uvođenjem određenih standarda struke. Stoga je na sjednici dogovorena izrada vodiča čiji je cilj educiranje klijenata i svih ostalih sudionika na tržištu o tome što zapravo znače pojedini izrazi i poslovi koje obavljaju agencije, tj. kako se formiraju cijene usluga agencija. Takav će vodič pridonijeti boljem razumijevanju između agencija i oglašivača, koji nerijetko dovode u pitanje kompleksnost ovog posla.




www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600