Vrsta objave: Najava događaja
CITROËN obogaćuje gamu vozila u Kini i predstavlja dva nova vozila na Međunarodnom salonu automobila u Šangaju: trovolumenski C-Quatre koji doživljava svoju svjetsku premijeru i novi CITROËN C5 koji će se proizvoditi u Wuhanu. Dinamika proizvoda odražava snažnu dinamike Marke.
1. Jačanje marke CITROËN prisutnosti na kineskom tržištu
Svjetska premijera trovolumenskog C-Quatre
Trovolumenski C-Quatre, koji je razvijen i proizveden u Kini, bit će komercijaliziran u lipnju.
S dvije siluete modela C-Quatre, CITROËN kineskim kupcima pruža cjelovitu ponudu središnjih modela iz segmenta M1, koji je najvažniji na tržištu.
CITROËN C5: adut u segmentu limuzina visoke game
CITROËN predstavlja C5 koji će se od kraja godine proizvoditi u novoj tvornici u Wuhanu i koji će biti komercijaliziran početkom 2010. godine. Novi CITROËN C5, koji je u Europi doživio veliki uspjeh s 87 000 prodanih primjeraka u 2008. godini, najveći je adut CITROËN uspjeha u Kini u segmentu limuzina visoke game.
Upotpunivši gamu vozila s trovolumenskim C-Quatre i C5 modelima, CITROËN pojačava svoju prisutnost na kineskom tržištu: Marka odsad pokriva 70% kineskog tržišta.
To lansiranje proizvoda prati i velika preobrazba Marke.
2. Početak razvoja novog imidža Marke u Kini
Tijekom salona u Šangaju, CITROËN će predstaviti svoj novi imidž svojim 217 koncesionara, medijima i javnosti. Razvoj započinje ove godine s 20 koncesija koje će dobiti novi imidž do kraja 2009. godine.
Pokretač tog razvoja je rast marke CITROËN u Kini. Mrežom će u 2010. godini biti obuhvaćeno 230 gradova. Uspješnosti 3100 članova mreže pridonosi ovogodišnje otvaranje 12 centara za tehničku obuku i dvije škole za prodaju u Chengduu i Wuhanu.
Naposljetku, postavljanje kvalitete usluge kao središnjeg cilja obnavljanja mreže u Kini već donosi rezultate s osvojenim 4. mjestom u anketi JD POWER za 2008., koja ocjenjuje zadovoljstvo kupaca novim automobilima.
Na prostoru veličine 1000 m2, CITROËN utjelovljuje «Créative Technologie», novi potpis Marke:
- Konceptno vozilo GT by CITROËN zajedno s dva simulatora vožnje što omogućava da se nađete za upravljačem u računalnoj igri Grand Turismo 5.
- CITROËN C4 WRC, za čijim su upravljačem S. Loeb i D. Elena postigli 51 pobjedu, potpisuje uspjeh te obitelji automobila koja objedinjuju dizajn i iznimne dinamičke osobine.
- CITROËN C3 Picasso, predstavljen u izvedbi «Rainbow», još jednom utjelovljuje duh kreativnosti i inovacije Marke. Najnoviji monovolumen marke CITROËN predstavljen je uz Grand C4 Picasso, koji se uvozi u Kinu od početka godine, a zahvaljujući njemu se uspjeh marke CITROËN na tržištu monovolumena dvaput povećao.
- CITROËN C-Elysée CNG – prirodni plin – u prodaji od rujna 2008., postigao je rekord u zaštiti okoliša s prijeđenih 1756 kilometara s jednim punim spremnikom s 51 l benzina i s plinskom bocom od 12,4 m3.
Zahvaljujući 90 godina tehnoloških inovacija i kreativnosti u stvaranju automobila, CITROËN svojim kupcima nudi cjelovitu i modernu paletu osobnih i gospodarskih vozila.
CITROËN je 2008. završio:
-u svijetu, s 8000 prodajnih salona kojima su se kupci mogli obratiti, s 13 500 zaposlenika i 1 356 000 prodanih vozila,
- u Europi, kao predvodnik na tržištu kompaktnih monovolumena sa CITROËN C4 Picassom, a zahvaljujući modelu CITROËN C1, našao se na čelu vozila s emisijom od 110g C02/km ili nižom,
- u Kini, s tržišnim udjelom od 2%, odnosno sa 107 000 registriranih vozila u 2008.
Marka je u 2009. godini krenula s projektom potpune preobrazbe: novi identitet, novi odnosi s kupcima i nova linija proizvoda – linija DS.
Kontakt:
Jasmina Drežnjak
01/66 52 003
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600