GfK istraživanje - Što nam znači dan Sv. Valentina ?


Vrsta objave: Istraživanja, ankete i analize



Prema intenzitetu reklamnih poruka vezanih uz Valentinovo / dan zaljubljenih stiče se dojam da se taj romantični dan zaista udomaćio i kod nas. Ne znamo je li ovaj, primjetno veliki,  promotivni napor  donosi adekvatne prihodovne rezultate oglašivačima ali istraživanje pokazuje kako tek oko trećine naših građana smatra da je to istinski dan za stvarno zaljubljene.

 

 

Evo kako su opredijeljeni građani kad ih se pita o Valentinovu:

 

                                                                                       %

 

   -   Valentinovo jest dan za stvarno zaljubljene               35

   -   to je prvenstveno samo dobra prilika za zaradu

       prodajom nekih  prigodnih proizvoda / usluga                35

   -   nepotrebno obilježavanje i nepotreban trošak              22

   -   nema stava / ne zna                                                      8

                                                                                      100

 

 

 

Najviše romantika / štovatelja ljubavi imamo u Zagrebu te u Istri s Primorjem

(čak oko 43%), a najmanje u Lici, Kordunu, Banovini ali i u Dalmaciji (svega

po 26%) ! Žene tek malo više prihvaćaju romantiku Valentinova (36:33%).

Kao što je i za očekivati, Valentinovo su najviše prihvatili mladi između 15 i 24

godine –  49%, dok već kod slijedeće dobne grupe (25 do 34 godine) taj postotak pada na 36.

 

 

U marketinški potez za dobru zaradu Valentinovo svrstava najviše građana iz sjeverne Hrvatske i Dalmacije (po 41%), to čini čak i  više žena nego muškaraca (37:33%), zatim dobna skupina od 35 do 44 godine starosti (40%) i oni s visokim obrazovanjem (41%).

 

 

O istraživanju : prikazani podaci  rezultat su istraživanja  na reprezentativnom uzorku  građana Hrvatske starijih od 15 godina (n= 1 000); osobna anketa u kućanstvu; ožujak 2009.g.

 

 

 

Providing Knowledge,Not Just Data!


2.

 

 

 

GfK Grupa jedan je od vodećih međunarodnih instituta za istraživanje  tržišta (treća pozicija u Europi i peta u svijetu). Ukupno ima više od 115 podružnica, u preko 90 zemalja, s  oko 8 760 zaposlenika u punom radnom vremenu (80% zaposlenika je izvan Njemačke). Poslovanje se odvija u tri strateške poslovne cjeline:  CUSTOM RESEARCH,  RETAIL AND TECHNOLOGY, MEDIA.

 

 

GfK HRVATSKA počinje s radom u jesen 1999. godine, integrirajući renomirane lokalne    istraživačke institute – CEMU i Gral - Iteo. Preko 45 stalno zaposlenih djelatnika (s područja psihologije, sociologije, informatike i ekonomije) čine vodeću istraživačku kuću u Hrvatskoj. Raspolažemo nacionalnom mrežom od preko 900 anketara i osam regionalnih koordinatora, suvremeno opremljenim studijem za grupne diskusije i telefonska (CATI) istraživanja te potpuno opremljenom infrastrukturom za online istraživanja (GfK OnlinePool trenutačno broji 7100 članova).


GfK.  Growth    from    Knowledge






www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600