Njemačke obitelji štedljivo planiraju svoje godišnje odmore u 2009. godini


Vrsta objave: Istraživanja, ankete i analize



Novi rezultati „GfK Tourism Distribution Panel" za ljetnu sezonu ove godine sada već pokazuju siguran pad bukinga, a najštedljivije su obitelji s djecom. Prodaja je za sada 5% manja u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Nešto bolji buking vidljiv je jedino kod „jesenskih" odmora. Dobitnik ljetne sezone odmora 2009. godine je Turska.

 

 

Turska ove godine privlači veći broj Nijemaca te pokazuje  13% rasta prodaje do kraja siječnja 2009. godine. Iznimka je još Italija s oko 5% rasta dok, prema sadašnjem bukingu,  ostali jug Europe može očekivati pad dolazaka Nijemaca ove godine.

 

 

Kao rezultat financijske krize veći broj Nijemaca se opredjeljuje za provođenje godišnjeg odmora u vlastitoj zemlji (rast 2%) ili u najbližem susjedstvu premda, na primjer, Austrija bilježi pad od 8% u odnosu na prethodnu godinu. Buking u putničkim agencijama za destinacije u sjevernoj i istočnoj Europi koje su jednostavno dostupne bez avio prijevoza  je također u padu oko 9%. Suprotno,  daleke destinacije ne pokazuju značajniji pad ali niti rast premda i tu ima nekih pozitivnih iznimki (Vietnam, Cape Verde Islands, Malasya, Hong Kong, United Arab Emirates, Japan i Tanzania).

 

Dok obitelji s djecom štede i idu na kraća putovanja samci i parovi bez djece su dosta stabilan segment bez obzira na sadašnju krizu. Kod njih se putovanja skuplja od 1. 500 eura prodaju isto kao i prošle godine. Jeftinija putovanja pak pokazuju pad. Osobe s nižim prihodima pokazuju tendenciju  odustajanja od odlaska na godišnji odmor ove godine.

 

 

 

O istraživanju: The GfK Tourism Distribution Panel  je analiza podataka o bukingu kod približno 1.200 agencija koje reprezentiraju turističko tržište Njemačke (nešto više detalja u priloženoj originalnoj objavi u privitku).

 

 

 

 

 

 

 

 GfK. Growth  from Knowledge

 

2.

 

 

 

 

 

GfK Grupa jedan je od vodećih međunarodnih instituta za istraživanje  tržišta (treća pozicija u Europi i četvrta u svijetu). Ukupno ima više od 115 podružnica, u preko 90 zemalja, s  oko 9.297 zaposlenika u punom radnom vremenu (80% zaposlenika je izvan Njemačke). Poslovanje se odvija u tri strateške poslovne cjeline:  CUSTOM RESEARCH,  RETAIL AND TECHNOLOGY, MEDIA.

 

GfK HRVATSKA počinje s radom u jesen 1999. godine, integrirajući renomirane lokalne    istraživačke institute – CEMU i Gral - Iteo. Preko 55 stalno zaposlenih djelatnika (s područja psihologije, sociologije, informatike i ekonomije) čine vodeću istraživačku kuću u Hrvatskoj. Raspolažemo nacionalnom mrežom od preko 900 anketara i osam regionalnih koordinatora, suvremeno opremljenim studijem za grupne diskusije i telefonska (CATI) istraživanja te potpuno opremljenom infrastrukturom za online istraživanja (GfK OnlinePool trenutačno broji 7100 članova).

 

 

 

 

Providing  Knowledege,  Not  Just  Data !


09.03.2009. »
download CA_pm_Sommertrends09_efin.pdf [102,06 KB]

www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600