Osnovan Odbor za razvoj i promociju e-trgovine Zajednice za informacijske tehnologije pri HGK


Vrsta objave: Plan poslovanja



Na osnivačkoj sjednici Odbora za razvoj i promociju e-trgovine Zajednice za informacijske tehnologije pri HGK održanoj u HGK za voditelja Odbora izabran je Robert Ravenšćak, direktor Allianz Directa New Europe d.o.o. iz Zagreba. Tom je prilikom Marijan Frković, direktor Centra za informatiku i statistiku HGK, naglasio važnost edukacije i certificiranja u pogledu stjecanja povjerenja u elektroničko poslovanje što većeg broja internetskih korisnika, ponajprije kupaca.


Unatoč sve raširenijem korištenju Interneta te širokopojasnom pristupu, statistika i praksa ukazuju na nesklonost korisnika online kupovini. Takav je stav najviše uvjetovan strahom od zloupotrebe podataka o kupcima, nepoznavanjem sigurnosnih protokola te neinformiranošću korisnika o prednostima kupnje putem Interneta.

Ciljevi su Odbora za e-poslovanje unapređivanje online prodaje robe i/ili usluga dugoročnom strategijom e-poslovanja; jačanje online aktivnosti poduzeća; praćenje razvoja hrvatskog online tržišta; zaštita online trgovaca i online kupaca predlaganjem, izmjenama i dopunama pravnih propisa odnosno zakona koji reguliraju tu problematiku; uspostava standarda poslovanja; pozitivno utjecanje na stavove potencijalnih online kupaca; daljnja informatizacija i internetizacija u Hrvatskoj te promocija e-poslovanja.


Program Odbora sastoji se od analize online trgovine u Hrvatskoj; osmišljavanja strategije razvoja online trgovine; praćenja pravnih propisa i sudjelovanja u njihovoj izradi; poticanja dobrih običaja u poslovanju; suradnje s tijelima državne uprave i nevladinim organizacijama; uključivanja u inovativne aktivnosti; poticanja trgovačkih tvrtki na internetsku trgovinu; suradnja s europskim online asocijacijama te organiziranje seminara i ostalih stručnih skupova.


Neke su od predviđenih marketinških aktivnosti istraživanje tržišta o navikama kupaca; razvijanje tržišne komunikacije; afirmacija odnosa s javnošću; izrada medijskog plana i zajedničko oglašavanje; dogovoreni benchmarking; zajednička sponzorstva te provođenje ostalih oblika direktnog marketinga.






www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600