GfK istraživanje - «kupujmo hrvatsko»


Vrsta objave: Istraživanja, ankete i analize



Akciju  KUPUJMO HRVATSKO, Hrvatska gospodarska komora  provodi od 1997.godine. Ta je aktivnost zaista  dobro zapažena jer je preko 90% građana čulo za akciju i njen slogan. Potaknuta  akcijom približno četvrtina građana danas  kupuje domaće proizvode više nego prije.

 

                                                                                   12/2008. (%)

-  kupujem hrvatske proizvode isto kao i prije                              71

-  hrvatske proizvode kupujem više nego prije                            22

-  kupujem ih manje nego prije                                                    1

-  ne zna/ ne može ocijeniti                                                       6           

                                                                                             100

 

Kupnju domaćih proizvoda, veću od prosjeka, pokazuju potrošači u Sjevernoj Hrvatskoj i oni sa završenim fakultetskim obrazovanjem (po 27%).

 

 

Provjereno je  i slaganje građana s tvrdnjom: kupnjom  domaćih proizvoda doprinosi se ukupnoj stabilnosti hrvatskog gospodarstva – očuvanju i otvaranju radnih mjesta, jačanju domaće industrije!

Izraženo je visoko slaganje građana / potrošača:

 

                                                                                                 %

-  slažem se u potpunosti                                                          53

-  djelomično se slažem                                                               28

   (ukupno „slaganje" iskazuje 81% građana)

 

-  niti se slažem niti se ne slažem                                                 11

 

-  djelomično se ne slažem                                                            4

-  uopće se ne slažem                                                                   2

-  bez odgovora                                                                           2

                                                                                               100

 


 

2.

 

 

Ovaj visok stupanj slaganja (oko 80%) s tvrdnjom o koristima od kupovanja domaćih proizvoda ipak nije potaknuo i sličan značajan rast kupovina!

 

                        

O istraživanju: Istraživanje  je provedeno na cijelom teritoriju Hrvatske, kraj prosinca 2008., osobna anketa u kućanstvu, na reprezentativnom uzorku 1.000 stanovnika starijih od 15 godina.

 

 

 

 

 

Providing  Knowledge,  Not  Just  Data !


GfK Grupa jedan je od vodećih međunarodnih instituta za istraživanje  tržišta (treća pozicija u Europi i peta u svijetu). Ukupno ima više od 115 podružnica, u preko 90 zemalja, s  oko 8 760 zaposlenika u punom radnom vremenu (80% zaposlenika je izvan Njemačke). Poslovanje se odvija u tri strateške poslovne cjeline:  CUSTOM RESEARCH,  RETAIL AND TECHNOLOGY, MEDIA.

 

GfK HRVATSKA počinje s radom u jesen 1999. godine, integrirajući renomirane lokalne    istraživačke institute – CEMU i Gral - Iteo. Preko 45 stalno zaposlenih djelatnika (s područja psihologije, sociologije, informatike i ekonomije) čine vodeću istraživačku kuću u Hrvatskoj. Raspolažemo nacionalnom mrežom od preko 900 anketara i osam regionalnih koordinatora, suvremeno opremljenim studijem za grupne diskusije i telefonska (CATI) istraživanja te potpuno opremljenom infrastrukturom za online istraživanja (GfK OnlinePool trenutačno broji 7100 članova).


GfK.  Growth   from   Knowledge







www.presscentar.hr     e-mail: info@presscentar.hr     tel: 01 3712 600