Vrsta objave: Istraživanja, ankete i analize
Akciju KUPUJMO HRVATSKO, Hrvatska gospodarska komora provodi od 1997.godine. Ta je aktivnost zaista dobro zapažena jer je preko 90%
12/2008. (%)
- kupujem hrvatske proizvode isto kao i prije 71
- hrvatske proizvode kupujem više nego prije 22
- kupujem ih manje nego prije 1
- ne zna/ ne može ocijeniti 6
100
Kupnju domaćih proizvoda, veću od prosjeka, pokazuju potrošači u Sjevernoj
Provjereno je i slaganje građana s tvrdnjom: kupnjom domaćih proizvoda
Izraženo je visoko slaganje građana / potrošača:
%
- slažem se u potpunosti 53
- djelomično se slažem 28
(ukupno „slaganje" iskazuje 81% građana)
- niti se slažem niti se ne slažem 11
- djelomično se ne slažem 4
- uopće se ne slažem 2
- bez odgovora 2
100
2.
Ovaj visok stupanj slaganja (oko 80%) s tvrdnjom o koristima od kupovanja domaćih proizvoda ipak nije potaknuo i sličan značajan rast kupovina!
O istraživanju: Istraživanje je provedeno na cijelom teritoriju Hrvatske, kraj prosinca 2008., osobna anketa u kućanstvu, na reprezentativnom uzorku 1.000 stanovnika starijih od 15 godina.
Providing Knowledge, Not Just Data !
GfK Grupa jedan je od vodećih međunarodnih instituta za istraživanje tržišta (treća pozicija u Europi i peta u svijetu). Ukupno ima više od 115 podružnica, u preko 90 zemalja, s oko 8 760 zaposlenika u punom radnom vremenu (80% zaposlenika je izvan Njemačke). Poslovanje se odvija u tri strateške poslovne cjeline: CUSTOM RESEARCH, RETAIL
GfK HRVATSKA počinje s
GfK. Growth from Knowledge
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600