Vrsta objave: Istraživanja, ankete i analize
Tržište električnih kućanskih uređaja i potrošačke elektronike dobro je razvijeno u Hrvatskoj. Ipak, nedavno istraživanje pokazuje da i na tom području treba očekivati pad potražnje. Čak oko 60% kućanstava u svoje mjere štednje u slijedećih pola godine uvrštava i odgodu nabavke novih uređaja iz ove grupacije.
Premda su generalno kućanstva dosta dobro opremljena većinom takvih uređaja (hladnjak, perilica rublja, televizor, ...) ipak uvijek postoji potreba zamjene starih / dotrajalih, ili obnove novim generacijama, posebno štednih varijanti nekih grupa uređaja, ili prve kupovine nekih od njih. Pri odluci o kupnji vrlo bitnu ulogu ima poznatost pojedinih marki koja je u Hrvatskoj općenito na izrazito visokoj razini. Važna je i informacija da preko dvije trećine kućanstava, kod kupnje ovih proizvoda, preferira neki od oblika kupnje na rate.
Preferirane marke u kategoriji „audio/video uređaja" u Hrvatskoj – pozicije prvih 15 brandova možete pogledati graf u privitku objave.
Trgovine u kojima su kućanstva u zadnje 2 godine potrošila najveće
Objavljeni su u posebnom izdanju : * ELEKTRO 2008 – analiza kupaca električnih uređaja i potrošačke elektronike, koji na stotinjak stranica daje razne informacije o određenim obilježjima ponašanja potrošača pri kupnji el. uređaja, s osobitim naglaskom na sadašnje kupnje, zadovoljstvo kupaca, preferencije, evaluacije proizvođača o i trgovaca, ...
Providing Knowledge, Not Just Data !
GfK Grupa jedan je od vodećih međunarodnih instituta za istraživanje tržišta (treća pozicija u Europi i peta u svijetu). Ukupno ima više od 115 podružnica, u preko 90 zemalja, s oko 8 760 zaposlenika u punom radnom vremenu (80% zaposlenika je izvan Njemačke). Poslovanje se odvija u tri strateške poslovne cjeline: CUSTOM RESEARCH, RETAIL
GfK HRVATSKA počinje s radom u jesen 1999. godine, integrirajući renomirane lokalne istraživačke institute – CEMU i Gral - Iteo. Preko 45 stalno zaposlenih djelatnika (s područja psihologije, sociologije, informatike i ekonomije) čine vodeću istraživačku kuću u Hrvatskoj. Raspolažemo nacionalnom mrežom od preko 900 anketara i osam regionalnih koordinatora, suvremeno opremljenim studijem za grupne diskusije i telefonska (
GfK. Growth from Knowledge
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600