Vrsta objave: Novi proizvod/usluga
Zagreb, 30. listopada 2008. - Nakon uspješno implementiranog sustava za praćenje kvarova, jedan od najvećih regionalnih sistem integratora tvrtka KING ICT, otvorila je mrežu servisnih centara.
Servisni centri otvoreni su u Splitu, Osijeku i Rijeci, a u planu je i širenje mreže u narednom periodu. Ovime je zaokružena usluga KING ICT-a, kao jedinog sistem integratora na tržištu koji svojim korisnicima pruža usluge od konzaltinga, preko dizajniranja softverskih rješenja, implementacije, edukacije, zaštite pa do neprekidne podrške. Primarni zadatak servisnih centara je ispunjavanje obveza prema ugovornom održavanju. Time je KING ICT korisnicima svojih usluga omogućio brži odaziv na poziv, brže rješavanje poteškoća pri radu te veću konkurentnost na tržištu.
Radom servisne mreže upravlja se putem aplikacije na web-u tzv. Servicedesk.
Osnovna usluga koju Servicedesk pruža je usluga prijave kvara te pomoć korisnicima pri otklanjanju kvarova. Korisnici s bilo kakvim zastojem u svom poslovnom procesu pri prijavi kvara mogu dobiti informacije kako najbrže nastaviti rad unatoč trenutnim tehnološkim problemima; o uzrocima zastoja; statusu problema; fazi popravka kvara te informacije o bilo kojoj drugoj usluzi, proizvodu ili rješenju, a sve putem web stranice tvrtke KING ICT.
„Prilikom otvaranja servisnih centara vodili smo se željom za što boljom uslugom prema kupcu i zahtjevima naših kupaca. Ovom uslugom još brže reagiramo na poziv kupca, omogućavamo mu rješavanje problema u najkraćem mogućem roku i to neprekidno 24 sata na dan" naglasio je Haris Elezović, voditelj Sektora IT podrške KING ICT-a.
Za sve ostale informacije možete se obratiti na broj telefona 01 30 33 523, ili e-mail: gordana.beukovic@king-ict.hr
S poštovanjem,
Gordana Beuković
Kontakt:
Gordana Beuković
01 3033 523
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600