Vrsta objave: Novi proizvod/usluga
9. rujna 2008.
NOVI RENAULT MEGANE
ZAVODLJIVA, INTUITIVNA I SIGURNA BERLINA
Linije Novog Renault Mégana su rezultat želje za proizvodnjom automobila uočljivog na prvi pogled. Njegov dinamičan, elegantan stil nadahnut je strašću vezanom uz automobil, uključujući utjecaje iz svijeta sporta. Novi Renault Mégane je robustan, s jakim naglaskom na oblik i završni izgled karoserije, kao i na materijale koje koristi. Novi model je također iskoristio napredak u području pouzdanosti i trajnosti u cijeloj gami Renault.
Unutrašnjost novog Renault Mégana opremljena je praktičnim karakteristikama za veću udobnost i ergonomiju. To uključuje kombinirane analogne i digitalne brojače s novim sučeljem limitatora-regulatora brzine u boji. Osim toga ima i opremu koja se obično povezuje s višim segmentom, kao što je automatska parkirna kočnica, hands-free ulazak i pokretanje vozila, automatsko zaključavanje vozila kad se vozač udaljava od auta, navigacijski sustav Carminat Bluetooth® DVD i audio sustav po mjeri (3D Sound by Arkamys®).
Cestovne performanse novog Renault Mégana u skladu su s visokim standardom koji obećava njegov izgled: preciznost, kontrola i učinkovitost, čija kombinacija omogućuje osobito ugodnu i sigurnu vožnju. Raspoloživa je velika gama značajno obnovljenih motora dCi i TCe koji koji kombiniraju performanse i brigu za okoliš. Među njima su 4 diesel motora s emisijama jednakim ili manjim od 120 g/km.
Novi Renault Mégane je dizajniran i da pruži najbolju sigurnost u klasi. Naslijedio je dvostruke senzore za bočni sudar i zračne jastuke iz dva dijela kao na Laguni III koji umanjuju posljedice bočnih sudara.
On je i društveno odgovorno vozilo čijih 95 % mase se može ponovno iskoristiti na kraju životnog vijeka, dok je skoro 12 % plastike koju sadržava reciklirano i iznosi prosječno 22 kg po automobilu.
Novi Renault Mégane označava početak Renaultove obnove ponude u segmentu C. S više od trećine tržišnog udjela, ovaj segment je dugo bio najveći u zapadnoj Europi i značajno doprinosi Renaultovom uspjehu u području količina i profitabilnosti.
Do 2010. obitelj novih Mégana činit će šest različitih modela, od kojih će svaki imati svoju prepoznatljivu i prodornu osobnost. Ovih šest modela je osmišljeno isključivo za kupce na europskim tržištima i proizvodit će se u Palenciji (Španjolska) i Doualu (Francuska). Na tržištima izvan Europe bit će dostupni drugi modeli opremljeni posebnim tehničkim rješenjima u skladu s lokalnim uvjetima korištenja.
Tijekom skoro dvije godine Renaultovi dizajneri i inženjeri koncentrirali su se na tri glavna područja razvoja: jačanje osobnosti svakog člana obitelji Mégane, osiguravanje ravnoteže između usluga i opreme i ciljanje položaja najboljeg u klasi za sve ključne karakteristike.
Novi Renault Mégane, koji kreće u prodaju od studenoga 2008., je 16. vozilo iz Renaultovog plana Ugovor 2009. i stoga u potpunosti koristi prednosti napretka ostvarenog u području kvalitete na prethodnim modelima.
Sadržaj
Novi Renault Mégane
Zavodljiv, intuitivan i siguran
Poglavlje 1: Prepoznatljiv, prodoran stil za prvog člana nove obitelji Renault Mégane
v Dizajniran da zavodi
v Robusnost i vidljiva kvaliteta
Poglavlje 2: Ergonomski napredan: intuitivne komande, udobnost, korisna tehnologija
v Naglasak na intuitivnu, udobnu unutrašnjost
v Mnoštvo opreme iz višeg segmenta
Poglavlje 3: Nenadmašno iskustvo u vožnji
v Izvrsna upravljivost: sigurnost, reaktivnost i preciznost
v Briga za okoliš i performanse: prednosti game motora dCi i TCe
v Novi Renault Mégane cilja na savršenu sigurnost
Poglavlje 4: Novi Renault Mégane, obitelj s karakterom
v Mégane: velika obitelj koja je postala slavna
v Segment kompaktnih vozila u zapadnoj Europi: tržište s više od 5 milijuna automobila
v Zajamčeni održivi i isplativi ekonomski uvjeti
POGLAVLJE 1
Prepoznatljiv, prodoran stil za prvog člana nove obitelji Renault Mégane
"Novi Mégane je plod istraživanja dizajna uočljivog na prvi pogled, koji nije samo dinamičan i sportski, već odiše i robusnošću, kvalitetom i solidnošću," govori Fabio Filippini, Direktor game u Dizajnu Renault. Novi Mégane utire put obnovi Renaultove ponude u segmentu kompaktnih vozila. Kao i sajamski Mégane Coupé Concept otkriven u Ženevi u proljeće 2008., Novi Renault Mégane igra na kartu zavođenja ljubitelja automobila.
Namijenjen da zavodi
Renaultov odjel dizajna usko je surađivao s projektnim inženjerima od vrlo rane faze kako bi u gene novog Mégana uključio stilske karakteristike sportskog dizajna. Rezultat je obiteljska berlina dužine 4,30 m i dinamičnog izgleda, zahvaljujući osobito svom kratkom prednjem i stražnjem izbočenju, razmaku osovina od 2,64 m, strmoj liniji krova i širokim razmakom između kotača.
Njegova snažna osobnost odmah je uočljiva u hrabrom izgledu prednjeg kraja s vijencem na poklopcu motora u smjeru loga na sredini, preko nosača vjetrobrana. Izdužene linije svjetala nastavljaju se fluidnom linijom koja ih spaja s otvorima za zrak, kako bi naglasile uočljiv i karakterističan izgled Novog Renault Mégana.
Snažna osobnost Novog Renault Mégana također je vidljivna na stražnjem dijelu gdje svjetla iz dva dijela nastavljaju njegovu liniju i olakšavaju pristup prtljažniku.
Latino utjecaj elegantnih, senzualnih linija Novog Renault Mégana osobito je vidljiv kada se gleda s boka. Njegove bočne proporcije su skladne i dinamične te neodoljivo podsjećaju na kretanje, uz snažan karakter i obećanje istinskog užitka u vožnji.
Robusnost i vidljiva kvaliteta
Na prvi pogled, Novi Renault Mégane odiše osjećajem robusnosti i vidljive kvalitete. Ovaj utisak je pojačan raskošnom površinom i zaobljenošću karoserije. Gledano s boka, zaobljene prednje bočne strane nastavljaju se prema otraga, do naglašenih, solidnih ramena vozila. Široki razmak između kotača (1,55 m) jamče dobro ležanje na cesti i osjećaj stabilnosti, naglašen strmim stražnjim vjetrobranom i cijelim dizajnom stražnjeg kraja vozila. Proporcije Novog Renault Mégana, oblik ukrasne letvice i velike površine vrata daju osjećaj sigurnosti.
Ovaj spoj fluidnih linija i raskošnih proporcija također makismalno naglašava vizualni efekt koji nastaje refleksijom svjetla s karoserije, dok raspon metalik boja uključuje potpuno novi ton Ecume Blue.
Posebna pažnja je pridana smanjenju oštrih linija između različitih dijelova karoserije (npr. nosači vjetrobranskog stakla, poklopac spremnika za gorivo). Prednji i stražnji odbojnik diskretno inkorporiraju senzore za pomoć pri parkiranju. Krov Novog Renault Mégana prošao je posebnu obradu laserom kako mu više ne bi trebali poklopci za krov.
U unutrašnjosti otkrivamo intuitivno mjesto vozača s mnoštvom fluidnih linija. Osjećaj da je instrumentalna ploča u zraku pojačan je čistim vodoravnim linijama, koji naglašava oblina ukrasne letvice. Sve komande su pažljivo smještene na dohvat ruke. Koncentriraju se oko upravljača i središnje konzole kako bi oslobodile što više mjesta za još prostraniju kabinu.
Velika pažnja je također pridana kvaliteti i završnoj obradi korištenih materijala. Potpuno integrirani vizir ima ne samo mekanu završnu obradu, već je i otporan na svakodnevno korištenje i sunčeve zrake.
Brisači stakla su estetski skriveni ispod linije poklopca motora, odabir koji također ide u korist boljim akustičnim i aerodinamičnim karakteristikama.
Unutrašnje obloge su pažljivo osmišljene kako bi se postigli različiti ugođaji ovisno o razinama opreme. Tako kupci mogu odabrati svijetao, elegantan ambijent koji odiše udobnošću u vožnji ili tamniji ambijent sportskog stila.
Naposljetku, Novi Renault Mégane dolazi s potpunom gamom dodatne opreme, uključujući komplete karoserije, ali i elemente za veću udobnost i rješenja za prijevoz predmeta.
POGLAVLJE 2
Ergonomski napredan: intuitivne komande, udobnost, korisna tehnologija
Naglasak na intuitivnu, udobnu unutrašnjost
Pojednostavljena ergonomija i sučelja znače da kupci Novog Mégana neće imati nikakvih problema prilikom navikavanja na svoj novi autmobil.
Prva stvar koju će otkriti kada prvi put sjednu za upravljač Novog Mégana je inovativna instrument ploča s analognim brojačem okretaja i digitalnim brzinomjerom koji su vrlo jednostavni za korištenje, što vozaču omogućava veću vizualnu kontrolu nad brzinom vozila. Centralno smješten brzinomjer također uključuje funkcije limitatora-regulatora brzine, pokazatelje za gorivo i temperaturu, te indikatore zatvaranja vrata i tlaka u gumama.
Posebna Renaultova inovacija je limitator-regulator brzine Novog Mégana s novim sučeljem. Kada se ova funkcija aktivira, brzina koju je odabrao vozač prikazuje se na vrhu brzinomjera koji je okružen slijedom svjetala u obliku kruga oko središnjeg displeja. Kada je uključen limitator, slijed crvenih svjetala pali se kako se brzina povećava, dok odabrana brzina počinje treptati ako ju prekoračite. Korištenje boja nije samo intuitivno i funkcionalno; ono također povećava reaktivnost i sigurnost.
Dizajn sjedala i korišteni materijali omogućuju udobnu vožnju kilometrima. Osim upravljača podesivog po visini i dubini, intuitivne komande za podešavanje sjedala jednostavne su pod rukom, a vozač u vrlo kratkom vremenu može prilagoditi kut naslona sjedala i naslona za glavu, podesiti lumbalni dio i čak povisiti ili sniziti sjedalo za 70 mm.
Osjećaj udobnosti u vožnji pojačan je pažljivo osmišljenom akustikom izuzetno prostrane kabine, „najbolje u klasi" prema širini u laktovima na prednjim sjedalima.
Obujam prtljažnika od 405 dm3 je među najboljima u segmentu. Pristup je jednostavan zbog niskog tovarnog praga i velikog podiznog otvora, koji je postignut smještanjem dijela stražnjih svjetala na sama vrata prtljažnika. Stražnja klupa 2/3-1/3 omogućava jednostavnu prilagodbu obujma prtljažnika potrebama kupca zahvaljujući jednostavno dostupnim ergonomskim polugama. Novi Renault Mégane također je sačuvao posebno korisne pretince ispod poda uvedene u prethodnoj generaciji Mégana.
09.09.2008. »
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600