Vrsta objave: Plan poslovanja
Poslovni sustav Vindija odlučio je staviti na akciju svojih 116 proizvoda i to od uz popuste do 35% posto na dosadašnje maloprodajne cijene. Među brojnim proizvodima koji su sada dostupni po akcijskoj, pristupačnijoj cijeni, posebno ističemo osnovne prehrambene artikle poput svježeg mlijeka z'bregov, te proizvode od vrhunskog pilećeg i purećeg mesa. Na akciji je sniženo 59 proizvoda iz asortimana Vindije (svježe mlijeko, jogurti i sirevi) i 57 proizvoda iz asortimana Cekinom, Viro i Vindon (proizvodi od pilećeg i purećeg mesa).
Na ovakav značajni potez Vindija se odlučila zbog porasta rasta općih životnih troškova s kojim se suočavaju svi građani. Pokušati će i na ovaj način dati svoj doprinos, kao prvi proizvođač prehrambenih proizvoda koji ide s akcijom ovakvih razmjera, stvaranju atmosfere u kojoj bi svi zajedno, i proizvođači i trgovci, učinili sve u svojoj moći da kvalitetni proizvodi ostanu dostupni što širem sloju građana Hrvatske.
"Poslovni sustav Vindija je uvijek bio taj koji je nastojao učiniti sve kako bi cijenom naši proizvodi bila dostupniji što širem krugu naših vjernih kupaca. Želja nam je s ovom akcijom, kao prvi proizvođač prehrambenih proizvoda koji je pokreće u ovim razmjerima, omogućiti našim vjernim kupcima da bitne životne proizvode poput svježeg mlijeka z'bregov ili piletine Cekin mogu kupiti po akcijskim cijenama širom Hrvatske. Na akciji je ukupno 116 proizvoda sa sniženjima do 45% na sadašnju maloprodajnu cijenu, 59 proizvoda iz asortimana Vindije (svježe mlijeko, sirevi, jogurti) te 57 iz asortimana Cekina, Vira i Vindona (vrhunski proizvodi od pilećeg i purećeg mesa). Tako će npr. 1,75L svježeg mlijeka kupci moći dobiti za samo 9,99 kn. Sve ove cijene bi već trebale biti istaknute na policama maloprodajnih lanaca širom Hrvatske", kaže Dražen Divjak, komercijalni direktor poslovnog sustava Vindija.
Od ostalih proizvoda Freska voćni jogurt pojeftinio je za 30%, Cekin pileći batak sa zabatkom 45% a Cekin pileće usitnjeno meso 33%. Riječ je najprodavanijim proizvodima uz svježe milijeko koji su na popisu sniženih artikala, a njima se pridružuju i Varaždinski trapist (20%) Poliko premium (20%), Vindon pureći batak (20%), Pureća hrenovka (25%) te Rozeta Mortadela Gastro (35%).
„Ponosni smo na sve proizvode koji su dokazanom sljedivošću i priznatom kvalitetom našli svoje mjesto u kućanstvima diljem Hrvatske. Vjerujemo da će akcijske cijene omogućiti da i dalje što veći broj naših vjernih kupaca može uživati u okusu zdravlja i prirode", zaključuje Divjak.
Vindijin proizvodni asortiman od gotovo 1 000 proizvoda pokriva ciklus cjelokupne dnevne prehrane: od zajutraka i objeda do užine i večere s jelovnikom od mlijeka, fermentiranih proizvoda, sireva, maslaca, pudinga te voćnih sokova, osvježujućih pića, izotoničnih napitaka, peradskog mesa i prerađevina. Među najcjenjenijima su zasigurno plemeniti sirevi s tradicijom dugom 45 godina. Za svoje proizvode poslovni sustav Vindija posjeduje najstrože i najviše certifikate kvalitete koji joj omogućuju da svoje proizvode nesmetano i u bilo kojem trenutku izvozi na cjelokupno tržište EU-a.
Zaštitni znak i jamac kvalitete svih Vindijinih proizvoda znak „Kvaliteta Vindija" proglašen je u 2006. godini hrvatskim „Superbrandom", a sam poslovni sustav Vindija jednom od najuglednijih tvrtki u Republici Hrvatskoj prema istraživanju međunarodnog „Reputation Institute" iz New Yorka.
Pregled nekih akcijskih cijena možete naći u privitku.
Kontakt osoba:
Ivana Kaplan
Voditelj promotivnog odjela
Tel. +385 42 399 061
Fax. +385 42 399 076
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600