
Purchasing power – Europe’s main concern for the
first time (Kupovna moć- glavna briga europljana)
Vrsta objave: Istraživanja, ankete i analize
Poštovani,
zbog zanimljivih rezultata prosljeđujemo ovu objavu GfK grupe iako u istraživanju nije bila uključena i Hrvatska.
Istraživanje se nalazi u privitku.
Providing Knowledege,Not Just Data !
GFK Grupa jedan je od vodećih međunarodnih instituta za istraživanje tržišta (treća pozicija u Europi i peta u svijetu). Ukupno ima više od 115 podružnica, u preko 90 zemalja, s oko 8760 zaposlenika u punom radnom vremenu (80% zaposlenika je izvan Njemačke). Poslovanje se odvija u tri strateške poslovne cjeline: CUSTOM RESEARCH, RETAIL AND TECHNOLOGY, MEDIA.
GfK HRVATSKA počinje s radom u jesen 1999. godine, integrirajući renomirane lokalne istraživačke institute – CEMU i Gral - Iteo. Preko 45 stalno zaposlenih djelatnika (s područja psihologije, sociologije, informatike i ekonomije) čine vodeću istraživačku kuću u Hrvatskoj. Raspolažemo nacionalnom mrežom od preko 900 anketara i osam regionalnih koordinatora, suvremeno opremljenim studijem za grupne diskusije i telefonska (CATI) istraživanja te potpuno opremljenom infrastrukturom za online istraživanja (GfK OnlinePool trenutačno broji 7100 članova).
GfK. Growth from Knowledge
31.07.2008. » Purchasing power-Europs main concern
- download Purchasing power – Europe’s main concern for the.pdf [29,13 KB]