Vrsta objave: Novi proizvod/usluga
Jürgen Klopp vozio novu Opel Mokku
Rüsselsheim. Kako će te inspirirati nekoga tko je doživio (skoro) sve? Pokažite mu novi Opel. U ovom slučaju, novu Mokku. Samo pokazati? Ne, još bolje – uključite ga u testni program u kojem se bruse završni detalji nove Mokke. Prominentni testni vozač jedne od pre-produkcijskih automobila je Liverpoolov trener Jürgen Klopp. Opelov brand ambassador imao je priliku napraviti neke od prvih kilometara u potptuno električnoj Opel Mokki.
“Super automobil! Ja sam ga vozio i ne možete ni zamisliti koliko će vam zabave pružiti!” Kloppov je “izvještaj” nakon prvog susreta s novom Mokkom. FIFA-in trener godine 2019. i bivši trener Opelovog partnerskog kluba Dortmunda iz Mainza, pravi je ljubitelj Opelovih automobila, a u Velikoj Britaniji ponosno vozi Opel Insigniju s desnim volanom.
Jürgen Klopp već osam godina je dio Opelove obitelji. Karizmatičan, naočit, i zabavan igrao je glavnu ulogu u više od 20 internacionalnih Opelovih TV kampanja. Uz to Klopp je I motivacijski govornik za Opelove zaposlenike i na dilerskim događanjima, kao i čest partner za intervjue.
U svojoj drugoj generaciji, Mokka se zove jednostavno Mokka – kao I kada je predstavljena 2012 – bez dodatka slova X u imenu. U ono vrijeme Mokka je iznenadila svojim kompaktnim dimenzijama, I velikim utjecajem. Nova generacija I dalje je mala I robusna, ali na puno više moderan način (više prilagođena gradskoj vožnji); s još više stila i impresivne pojavnosti. Ultra efikasna, čistih, odvažnih linija, i naravno električna. Kupci će imati jasan izbor između modela pokretanih motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, ili električnim pogonom.
U slučaju Jürgena Kloppa, izbor je izgleda već pao: “Opel Mokka, zelena i električna, tako dobar auto!”
Link na video sa Jürgenom Kloppom : https://youtu.be/uL1-g171C0M
O tvrtki Opel:
Opel je jedan od najvećih europskih proizvođača automobila. Tvrtku je 1862. osnovao Adam Opel u njemačkom gradu Rüsselsheimu, a počela je s proizvodnjom automobila 1899. Opel je dio Groupe PSA od kolovoza 2017. Zajedno sa svojom britanskom sestrinskom robnom markom Vauxhallom ova tvrtka ima predstavništva u više od 60 država širom svijeta te je 2019. prodala više od milijun vozila. Opel trenutačno implementira svoju strategiju elektrifikacije kako bi osigurao održivi uspjeh i odgovorio na zahtjeve korisnika mobilnosti budućnosti. Do 2024. svi europski modeli osobnih automobila ovog proizvođača bit će ponuđeni u električnoj varijanti. Ta je strategija dio tvrtkina plana PACE! s kojim Opel namjerava postati održivo profitabilan, globalan i električan.
Posjetite web-mjesto https://int-media.opel.com
https://twitter.com/opelnewsroom
Contact:
Neven Novak
PR Manager Croatia, Slovenia & Bosnia and Herzegovina
tel: +38516290997
mob: +385996116644
neven.novak@opel-vauxhall.com
www.presscentar.hr e-mail: info@presscentar.hr tel: 01 3712 600